KudoZ home » German to Greek » Construction / Civil Engineering

Garantieabwicklung

Greek translation: διεκπεραίωση...


15:43 Jun 30, 2004
German to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Garantieabwicklung
ôï ßäéï ìå Garantieablauf?
marina2002
Greek translation:διεκπεραίωση...
Explanation:
Είναι μάλλον πιο συγκεκριμένα οι διαδικασίες που ακολουθούνται στην περίπτωση που χρειαστεί.
Selected response from:

Maria Ferstl
Malta
Grading comment
Danke!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1διεκπεραίωση...
Maria Ferstl
4εφαρμογή, διευθέτηση εγγύησης
Lito Vrakatseli


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
διεκπεραίωση...


Explanation:
Είναι μάλλον πιο συγκεκριμένα οι διαδικασίες που ακολουθούνται στην περίπτωση που χρειαστεί.

Maria Ferstl
Malta
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16
Grading comment
Danke!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tina8
2 hrs
  -> Åõ÷áñéóôþ!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
εφαρμογή, διευθέτηση εγγύησης


Explanation:
Πολλά θα μπορούσε να είναι, ανάλογα με το συγκείμενο. Επίσης, το Abwicklung το βρήκα να χρησιμοποιείται και ως λήξη, δηλ. λήξη εγγυήσεως...

Lito Vrakatseli
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16