KudoZ home » German to Greek » Insurance

Sozialversicherungsnachweis-Heft

Greek translation: δεν πρέπει να υπάρχει ελληνικό αντίστοιχο


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Sozialversicherungsnachweis-Heft
Greek translation:δεν πρέπει να υπάρχει ελληνικό αντίστοιχο
Entered by: Marianna Kotzia

14:41 Dec 2, 2004
German to Greek translations [PRO]
Insurance
German term or phrase: Sozialversicherungsnachweis-Heft
Mit Belegen des Sozialversicherungsnachweis-Heft gemeldete Zeiten
Marianna Kotzia
Greece
δεν πρέπει να υπάρχει ελληνικό αντίστοιχο
Explanation:
Alle Arbeitnehmer, einschl. Auszubildende, müssen ihrem Arbeitgeber bzw. Ausbilder ein Sozialversicherungsnachweisheft vorlegen. Es enthält Versicherungsnummer, Versicherungsnachweise, Anmeldungen für Krankenkasse und Arbeitsamt sowie Anforderungsblatt für ein neues Heft und ein besonderes Blatt als Versicherungsausweis. Nach Beendigung der Ausbildung bzw. des Beschäftigungsverhältnisses erhält der Versicherte das Nachweisheft zurück.



--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2004-12-02 14:55:22 GMT)
--------------------------------------------------

Πάντως έχει καταργηθεί τα τελευταία χρόνια
http://www.finanzserviceweb.de/glossar/doc/glossar2-8334.htm
Selected response from:

Maria Ferstl
Malta
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5βιβλιάριο αριθμού μητρώου κοινωνικής ασφάλισηςElsa1983
3 +2δεν πρέπει να υπάρχει ελληνικό αντίστοιχο
Maria Ferstl


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
δεν πρέπει να υπάρχει ελληνικό αντίστοιχο


Explanation:
Alle Arbeitnehmer, einschl. Auszubildende, müssen ihrem Arbeitgeber bzw. Ausbilder ein Sozialversicherungsnachweisheft vorlegen. Es enthält Versicherungsnummer, Versicherungsnachweise, Anmeldungen für Krankenkasse und Arbeitsamt sowie Anforderungsblatt für ein neues Heft und ein besonderes Blatt als Versicherungsausweis. Nach Beendigung der Ausbildung bzw. des Beschäftigungsverhältnisses erhält der Versicherte das Nachweisheft zurück.



--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2004-12-02 14:55:22 GMT)
--------------------------------------------------

Πάντως έχει καταργηθεί τα τελευταία χρόνια
http://www.finanzserviceweb.de/glossar/doc/glossar2-8334.htm


    Reference: http://www.versicherungsvergleiche.biz/absicherung/lexikon/s...
Maria Ferstl
Malta
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 5

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgios Paraskevopoulos
1 hr
  -> ÌÞðùò Ý÷åéò ìßá éäÝá ðþò íá ôï ðïýìå;;

agree  Lito Vrakatseli: ÌÞðùò áðëÜ "âéâëéÜñéï áóöÜëéóçò"?
19 hrs

1664 days   confidence: Answerer confidence 5/5
βιβλιάριο αριθμού μητρώου κοινωνικής ασφάλισης


Explanation:
kurz gesagt A.Μ.Κ.Α τώρα κυκλοφορει στην ελλαδα και ολοι πρέπει να το βγάλουμε αυτο το βιβλιαριο.

Elsa1983