KudoZ home » German to Greek » Law: Contract(s)

Teilleistungsvertrag

Greek translation: Σύμβαση μερικής παροχής


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Teilleistungsvertrag
Greek translation:Σύμβαση μερικής παροχής
Entered by: Lito Vrakatseli

15:27 Feb 19, 2009
German to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
German term or phrase: Teilleistungsvertrag
Teilleistungsvertrag und Leistungsverzeichnis
xxxgrigorios
Greece
Σύμβαση μερικής παροχής
Explanation:
Δεν είμαι αρκετά σίγουρη, δεν το έχω συναντήσει, από τις λέξεις απλά συμπεραίνω... για τι ακριβώς πρόκειται;
Selected response from:

Lito Vrakatseli
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Μονομερής ΣύμβασηxxxKRAT
2 +1Σύμβαση μερικής παροχής
Lito Vrakatseli


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
Σύμβαση μερικής παροχής


Explanation:
Δεν είμαι αρκετά σίγουρη, δεν το έχω συναντήσει, από τις λέξεις απλά συμπεραίνω... για τι ακριβώς πρόκειται;

Lito Vrakatseli
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dr. Derk von Moock: Favis: Teilleistung = μερική παροχή.
7 mins
  -> Dankeschön!!!

131 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Μονομερής Σύμβαση


Explanation:
Στν Νομική έχουμε τις μονομερείς, και διμερείς συμβάσεις, μπορεί να είναι και πολυμερείς, ή συνήθως λέγεται, ετεροβαρείς, ή αμοφοτεροβαρείς συμβάσεις, περιλμβάνοντας και τους όρους αμοιβαιότητας της σύμβασης

xxxKRAT
Native speaker of: Creek