KudoZ home » German to Greek » Law: Contract(s)

ngenieurbauwerke

Greek translation: έργο


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:ngenieurbauwerke
Greek translation:έργο
Entered by: marina2002

10:51 Mar 5, 2004
German to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s)
German term or phrase: ngenieurbauwerke
ohne Kontxt, aus einer Liste :
Gebäude/Freianlagen/Ingenieurbauwerke/techn. Ausrüstung etc.
Tina8
κτήρια, περιβάλλον χώρος, έργο, τεχνικός εξοπλισμός κλπ
Explanation:
Bauwerk = έργο
νοείται το αποτέλεσμα ενός συνόλου οικοδομικών ερργασιών ή εργασιών πολιτικού μηχανικού που προορίζεται να πληροί αυτό καθαυτό μια οικονομική ή τεχνική λειτουργία.
έτσι λέει το EuroDicAutom.
Selected response from:

marina2002
Grading comment
Danke ;-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5κτήρια, περιβάλλον χώρος, έργο, τεχνικός εξοπλισμός κλπmarina2002
4δημόσια έργαxxxKRAT


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
κτήρια, περιβάλλον χώρος, έργο, τεχνικός εξοπλισμός κλπ


Explanation:
Bauwerk = έργο
νοείται το αποτέλεσμα ενός συνόλου οικοδομικών ερργασιών ή εργασιών πολιτικού μηχανικού που προορίζεται να πληροί αυτό καθαυτό μια οικονομική ή τεχνική λειτουργία.
έτσι λέει το EuroDicAutom.


marina2002
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 26
Grading comment
Danke ;-)

1668 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
δημόσια έργα


Explanation:
Οι μηχανικοί αναλαμβάνουν την κατασκευή έργων '' Bauwerke''

xxxKRAT
Native speaker of: Creek