KudoZ home » German to Greek » Law: Contract(s)

Grundpfandrecht, Grundpfandrechtbestellung

Greek translation: εμπράγματο δικαίωμα επί ακινήτου


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Grundpfandrecht
Greek translation:εμπράγματο δικαίωμα επί ακινήτου
Entered by: Maria Ferstl

17:41 Mar 28, 2004
German to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
German term or phrase: Grundpfandrecht, Grundpfandrechtbestellung
áõôÜ Ýìåéíáí...êáé ôåëåéþíù...èá ìïõ äþóôå Üëëï Ýíá ÷åñÜêé âïÞèåéáò;;;
ÅÕ×ÁÑÉÓÔÙ!!!
Tina8
εμπράγματο δικαίωμα επί ακινήτου (ασφαλίζον απαίτηση)
Explanation:
Bestellung (eines Rechts): σύσταση (δικαιώματος)
Καΐσης
Selected response from:

Maria Ferstl
Malta
Grading comment
Danke Maria - bist ein Engel!
Ich hatte es schon so im Text stehen...aber in letzter Minute όberkamen mich dann doch die Zweifel!! DANKE!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1δικαίωμα κατασχέσεως ακινήτου
elzosim
4εμπράγματο δικαίωμα επί ακινήτου (ασφαλίζον απαίτηση)
Maria Ferstl


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
εμπράγματο δικαίωμα επί ακινήτου (ασφαλίζον απαίτηση)


Explanation:
Bestellung (eines Rechts): σύσταση (δικαιώματος)
Καΐσης

Maria Ferstl
Malta
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 60
Grading comment
Danke Maria - bist ein Engel!
Ich hatte es schon so im Text stehen...aber in letzter Minute όberkamen mich dann doch die Zweifel!! DANKE!!

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
δικαίωμα κατασχέσεως ακινήτου


Explanation:
ή και "τίτλος κατασχέσεως ακινήτου"
Σύμφωνα με το Φάβη για το Grundpfandrecht.
Το Grundpfandrechtbestellung το ψάχνω ακόμη...


--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2004-03-28 17:52:08 GMT)
--------------------------------------------------

και το Bestellung απ\'ότι βλέπω λέγεται \"σύσταση\" όταν αφορά σε δικαιώματα

elzosim
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxx-Translator
9 mins
  -> Thanks