KudoZ home » German to Greek » Law: Contract(s)

Ausschuss eines Werkstueckes

Greek translation: ελαττωματικό αντίτυπο


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Ausschuss eines Werkstueckes
Greek translation:ελαττωματικό αντίτυπο
Entered by: Maria Ferstl

09:03 Mar 31, 2004
German to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
German term or phrase: Ausschuss eines Werkstueckes
ÁíáöÝñåôáé ùò Ýíá áðü ôá ðéèáíÜ áðñüâëåðôá óõìâÜíôá ðïõ ìðïñåß íá êáèõóôåñÞóïõí ôçí ðáñÜäïóç ôùí åðßðëùí ðïõ ìðïñïýí íá ðáñáããåëèïýí ìÝóù ßíôåñíåô.

Ðþò ôï áðïäßäïõìå óôá åëëçíéêÜ;;
Maria Ferstl
Malta
ελαττωματικό αντίτυπο
Explanation:
Μαρία λέω εγώ τώρα μήπως είναι κάτι σαν ελαττωματικό αντίτυπο του έργου;Αυτοσχεδιάζω με τη βοήθεια του Καίση:)
Selected response from:

Emmanouela Charalampaki
Greece
Grading comment
Ναι, αυτό είναι. Ή ίσως και αχρήστευση...Ευχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ξεσκαρτάρισμα εργοτεμαχίου / προς επεξεργασία τεμαχίου
thomastr
3ελαττωματικό αντίτυποEmmanouela Charalampaki


  

Answers


22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ελαττωματικό αντίτυπο


Explanation:
Μαρία λέω εγώ τώρα μήπως είναι κάτι σαν ελαττωματικό αντίτυπο του έργου;Αυτοσχεδιάζω με τη βοήθεια του Καίση:)

Emmanouela Charalampaki
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 15
Grading comment
Ναι, αυτό είναι. Ή ίσως και αχρήστευση...Ευχαριστώ!

7 days   confidence: Answerer confidence 5/5
ξεσκαρτάρισμα εργοτεμαχίου / προς επεξεργασία τεμαχίου


Explanation:
Ausschuss είναι ξεσκαρτάρισμα, στη βιομηχανία επίπλων το Werkstück είναι το τεμάχιο που επεξεργάχεται από το μηχάνημα.

thomastr
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman