KudoZ home » German to Greek » Manufacturing

sperrverzahnt

Greek translation: φλαντζωτά περικόχλια εξαγωνικής κεφαλής / hex flange nuts


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:sperrverzahnt
Greek translation:φλαντζωτά περικόχλια εξαγωνικής κεφαλής / hex flange nuts
Entered by: Lito Vrakatseli

16:44 Feb 19, 2009
German to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Manufacturing
German term or phrase: sperrverzahnt
Zunächst die U-Anbindungen mit zwei Hammerkopfschrauben M10x30 und zwei sperrverzahnten Flanschmuttern M10 an das Sparrenprofil (2757mm) anbringen
Lito Vrakatseli
Greece
φλαντζωτά περικόχλια εξαγωνικής κεφαλής / hex flange nuts
Explanation:
μια σελίδα στα γερμανικά
http://www.evt-schraubenshop.de/EDELSTAHL-A2/Muttern-A2/DIN-...

στα αγγλικά το βρήκα ώς hex flange nuts
http://www.alibaba.com/product-gs/209563870/Din_6923_flange_...

στα ελληνικά
εξαγωνικά φλαντζωτά περικόχλια/παξιμάδια
φλαντζωτά περικόχλια εξαγωνικής κεφαλής

δυστυχώς δεν βρηκα κάποια σελίδα στα ελληνικά

ελπίζω να είναι αυτό που ψάχνεις
Selected response from:

Stefania Grigoriou - El Badaoui
Germany
Grading comment
Danke!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3φλαντζωτά περικόχλια εξαγωνικής κεφαλής / hex flange nutsStefania Grigoriou - El Badaoui
1γκρόβερmarina2002


  

Answers


1 day23 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
γκρόβερ


Explanation:
ρώτησα τα φιλαράκια μου και είπαν με μια φωνή ΓΚΡΟΒΕΡ. Ελπίζω να είναι αυτό που ζητάς. Δες και το site

--------------------------------------------------
Note added at 1 day23 hrs (2009-02-21 15:58:36 GMT)
--------------------------------------------------

έψαξα ακόμα λίγο και βρήκα αυτά:

ροδέλα τύπου γκρόβερ που δεν αφήνει τη βίδα να ξεσφίξει.

http://www.dimare.gr/index.php?categoryid=77
ΚΩΔ. 910248 DIN 127 GROVER ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ Μ 10

http://www.tsampazis-devetzis.gr/gr/details.php?cid=11&sid=4...

Προϊόν : ΓΚΡΟΒΕΡ
Κατηγορία : INOX
Διαθέσιμες Διαστάσεις :
M mm:
5, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18,
20, 22, 24, 27, 30

ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!

--------------------------------------------------
Note added at 1 day23 hrs (2009-02-21 16:12:06 GMT)
--------------------------------------------------

η τελευταία σελιδα (http://85.72.40.....) είναι η πιο ενημερωτική.


    Reference: http://85.72.40.183/eShop/Cat2.aspx?Cat1=9
marina2002
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in GreekGreek

3 days15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
φλαντζωτά περικόχλια εξαγωνικής κεφαλής / hex flange nuts


Explanation:
μια σελίδα στα γερμανικά
http://www.evt-schraubenshop.de/EDELSTAHL-A2/Muttern-A2/DIN-...

στα αγγλικά το βρήκα ώς hex flange nuts
http://www.alibaba.com/product-gs/209563870/Din_6923_flange_...

στα ελληνικά
εξαγωνικά φλαντζωτά περικόχλια/παξιμάδια
φλαντζωτά περικόχλια εξαγωνικής κεφαλής

δυστυχώς δεν βρηκα κάποια σελίδα στα ελληνικά

ελπίζω να είναι αυτό που ψάχνεις

Stefania Grigoriou - El Badaoui
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Danke!