KudoZ home » German to Greek » Marketing / Market Research

Es gibt nichts Gutes -Ausser: Man tut es.

Greek translation: Δεν υπάρχει τίποτα καλό παρά μόνο αν το πράξεις!


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Es gibt nichts Gutes -Ausser: Man tut es.
Greek translation:Δεν υπάρχει τίποτα καλό παρά μόνο αν το πράξεις!
Entered by: Catherine Christaki

16:28 May 19, 2005
German to Greek translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
German term or phrase: Es gibt nichts Gutes -Ausser: Man tut es.
URGENT!! part of a marketing plan. Ôï ðáñáèÝôåé ùò ëüãéá ôïõ Erich Kästner. ØÜ÷íù Ýíáí ùñáßï ôñüðï íá ðù áõôü ðïõ èÝëåé íá åêöñÜóåé ï 'ðïéçôÞò'.
Catherine Christaki
Canada
Δεν υπάρχει τίποτα καλό παρά μόνο αν το φτιάξεις!
Explanation:
Ή μια άλλη εκδοχή: Το καλό πρέπει και να το φτιάξεις
Στην πράξη φαίνεται το καλό (πράγμα)
Αν δεν πράξεις το καλό, δε θα υπάρξει
Γενικά, εξαρτάται από το ύφος του όλου κειμένου που έχεις.

Δεν ξέρω αν βοηθά, αγγλικά πάντως έχει αποδοθεί: There is No good thing, except You do it και There's nothing good, except to do it.


--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 40 mins (2005-05-19 22:09:01 GMT)
--------------------------------------------------

Μου\'ρθε και κάτι άλλο: Το καλό γεννιέται όταν το πράξεις ή μέσα από τις πράξεις
Selected response from:

xxxx-Translator
Grading comment
Σ'ευχαριστώ πολύ Στέλλα!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Δεν υπάρχει τίποτα καλό παρά μόνο αν το φτιάξεις!xxxx-Translator
3 +2s.b.
Maria Ferstl


Discussion entries: 1





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
s.b.


Explanation:
Το καλό δεν υπάρχει παρά αν το πράξουμε.

Maria Ferstl
Malta
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxx-Translator
11 mins

agree  vanessak
2 hrs

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Δεν υπάρχει τίποτα καλό παρά μόνο αν το φτιάξεις!


Explanation:
Ή μια άλλη εκδοχή: Το καλό πρέπει και να το φτιάξεις
Στην πράξη φαίνεται το καλό (πράγμα)
Αν δεν πράξεις το καλό, δε θα υπάρξει
Γενικά, εξαρτάται από το ύφος του όλου κειμένου που έχεις.

Δεν ξέρω αν βοηθά, αγγλικά πάντως έχει αποδοθεί: There is No good thing, except You do it και There's nothing good, except to do it.


--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 40 mins (2005-05-19 22:09:01 GMT)
--------------------------------------------------

Μου\'ρθε και κάτι άλλο: Το καλό γεννιέται όταν το πράξεις ή μέσα από τις πράξεις

xxxx-Translator
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Σ'ευχαριστώ πολύ Στέλλα!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lito Vrakatseli: Èá óõìöùíÞóù ìå ôçí ôåëåõôáßá ðñüôáóÞ óïõ. Ðïëý ùñáßá!
14 hrs
  -> Åõ÷áñéóôþ!