KudoZ home » German to Greek » Mechanics / Mech Engineering

Gabelschlüssel

Greek translation: γερμανικό κλειδί


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Gabelschlüssel
Greek translation:γερμανικό κλειδί
Entered by: Maria Ferstl

16:19 Jun 24, 2004
German to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Saegemaschine
German term or phrase: Gabelschlüssel
G. zum Öffnen und Festspannen des Anschlages
Maria Ferstl
Malta
γερμανικό κλειδί
Explanation:
Σύμφωνα με μια μικρή έρευνα στο διαδίκτυο, βρήκα τα εξής:

flat spanner [engin.] der Gabelschlüssel
(http://dict.leo.org/?search=gabelschlssel&searchLoc=0&relin...

και

Gabelschlüssel (m)
-flat spanner
(http://www.divers-travel-guide.com/abc_g.htm)

και στο Eurodicautom:

TERM ***flat spanner***

Reference FEM-Section VII-Terminology for lifts,escalators and passenger conveyors 1981

Note {NTE} flat wrench

(1)
TERM ***Gabelschluessel***

Reference FEM-Sektion VII-Terminologie fuer Aufzuege,Fahrtreppen und Fahrsteige 1981

(1)
TERM ***γερμανικό κλειδί***

Reference Τεχνικό Επιμελητήριο της Ελλάδας

ΗΤΗ!
Selected response from:

elzosim
Grading comment
Ευχαριστώ και στους 2 σας
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ανοικτό κλειδίKonstantinos Tsanakas
3γερμανικό κλειδί
elzosim


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Gabelschlόssel
γερμανικό κλειδί


Explanation:
Σύμφωνα με μια μικρή έρευνα στο διαδίκτυο, βρήκα τα εξής:

flat spanner [engin.] der Gabelschlüssel
(http://dict.leo.org/?search=gabelschlssel&searchLoc=0&relin...

και

Gabelschlüssel (m)
-flat spanner
(http://www.divers-travel-guide.com/abc_g.htm)

και στο Eurodicautom:

TERM ***flat spanner***

Reference FEM-Section VII-Terminology for lifts,escalators and passenger conveyors 1981

Note {NTE} flat wrench

(1)
TERM ***Gabelschluessel***

Reference FEM-Sektion VII-Terminologie fuer Aufzuege,Fahrtreppen und Fahrsteige 1981

(1)
TERM ***γερμανικό κλειδί***

Reference Τεχνικό Επιμελητήριο της Ελλάδας

ΗΤΗ!

elzosim
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ευχαριστώ και στους 2 σας

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Gabelschlόssel
ανοικτό κλειδί


Explanation:
Μέσω αγγλικών το Langenscheidts μού βγάζει fork wrench και open spanner, διχαλωτό και ανοικτό κλειδί αντίστοιχα. Για το ανοικτό κλειδί υπάρχουν 2 σελίδες στο google για το διχαλωτό καμία. Το Festspannen θα το έβαζα σφίξιμο ή σύσφιξη προτιμώντας το πρώτο.

Konstantinos Tsanakas
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 23