KudoZ home » German to Greek » Mechanics / Mech Engineering

Dehnventil

Greek translation: δε φαίνεται να υπάρχει μετάφραση...


12:38 Jul 1, 2004
German to Greek translations [PRO]
Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Dehnventil
Um die Folgestromlöschung und Belastbarkeit des Schutzkreises zwischen L und PE sicherzustellen, wurde hier das bereits getestete Dehnventil eingesetzt.
Das Dehnventil im Anschaltekasten sollte nach den Prüfungen gegen ein Neues ausgetauscht werden, wenn ein weiterer Einsatz in einem Shelter oder anderen Versuchsaufbauten vorgesehen ist.
Emmanouela Charalampaki
Greece
Greek translation:δε φαίνεται να υπάρχει μετάφραση...
Explanation:
γιατί η Dehn, απ' ό,τι φαίνεται, είναι εταιρεία που φτιάχνει συσκευές που προστατεύουν από τον κεραυνό, την υπέρταση...
Ναι, σοβαρά, κι εγώ πρώτα σκέφτηκα περί τίνος είδους βαλβίδας πρόκειται...
Στο ελληνικό αυτό λινκ, και σε χιλιάδες ξένα, το πράγμα λέγεται DEHN ventil (συχνά και με το σύμβολο για το σήμα κατατεθέν), ο,τι και να σημαίνει αυτό.
Selected response from:

Maria Ferstl
Malta
Grading comment
Αστέρι...άλλοι 4 πόντοι δικοί σου:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2δε φαίνεται να υπάρχει μετάφραση...
Maria Ferstl
3βαλβίδα επιμήκυνσης / διαστολήςmarina2002


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
δε φαίνεται να υπάρχει μετάφραση...


Explanation:
γιατί η Dehn, απ' ό,τι φαίνεται, είναι εταιρεία που φτιάχνει συσκευές που προστατεύουν από τον κεραυνό, την υπέρταση...
Ναι, σοβαρά, κι εγώ πρώτα σκέφτηκα περί τίνος είδους βαλβίδας πρόκειται...
Στο ελληνικό αυτό λινκ, και σε χιλιάδες ξένα, το πράγμα λέγεται DEHN ventil (συχνά και με το σύμβολο για το σήμα κατατεθέν), ο,τι και να σημαίνει αυτό.


    Reference: http://www.elma.gr/dehnventil.htm
Maria Ferstl
Malta
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 49
Grading comment
Αστέρι...άλλοι 4 πόντοι δικοί σου:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  marina2002: åßóáé öïâåñÞ!!!!!!! öéëÜêéá
4 mins
  -> ÐëÜêá Ý÷ïõìå! Óõíáñðáóôéêü ðáé÷íßäé óÞìåñá...áëëÜ íá êÜíïõìå êáé ëßãç äïõëßôóá...;-)

agree  Tina8: å÷åéò áðüëõôï äßêéï...ðñïóùðéêÜ èá Ýðåöôá óôçí ðáãßäá íá êÜíù ðáñÝá ôç Ìáñßíá!! Êñßíïíôáò áðü ôï ó÷Ýäéï ðñüêåéôáé ìÜëëïí ãéá äéÜôáîç ðáñÜ ãéá âáëâßäá...
19 mins
  -> :-)

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
βαλβίδα επιμήκυνσης / διαστολής


Explanation:
χωρίς να είμαι 100% σίγουρη

--------------------------------------------------
Note added at 47 mins (2004-07-01 13:26:01 GMT)
--------------------------------------------------

oi 3 xarites! Maria - Tina - Marina hahahaha

marina2002
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Maria Ferstl: öïâÜìáé ðùò ôçí ðÜôçóåò...
14 mins