KudoZ home » German to Greek » Mechanics / Mech Engineering

Leertrumm

Greek translation: s.b.


14:26 Dec 9, 2004
German to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Leertrumm
texniko keimeno, mixanimata, eksartimata klp
thanks:)
ninles
Sweden
Greek translation:s.b.
Explanation:
Έχει σχέση με τη μετάδοση της κίνησης σε αλυσίδα. Φαίνεται πως είναι το μέρος της εκείνο που δεν κινείται προς τα εμπρός, αλλά προς τα πίσω. Δεν ξέρω όμως ελληνικό όρο γι' αυτό.
http://www.google.com.gr/search?q=cache:z-Dw1Cn0DXMJ:www.kap...
Selected response from:

Maria Ferstl
Malta
Grading comment
thanks:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ελκόμενος κλάδοςAndras Mohay
3s.b.
Maria Ferstl


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
s.b.


Explanation:
Έχει σχέση με τη μετάδοση της κίνησης σε αλυσίδα. Φαίνεται πως είναι το μέρος της εκείνο που δεν κινείται προς τα εμπρός, αλλά προς τα πίσω. Δεν ξέρω όμως ελληνικό όρο γι' αυτό.
http://www.google.com.gr/search?q=cache:z-Dw1Cn0DXMJ:www.kap...

Maria Ferstl
Malta
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 49
Grading comment
thanks:)

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ελκόμενος κλάδος


Explanation:
Leertrumm = ελκόμενος κλάδος [1] + [2]
Lasttrumm = έλκων κλάδος [1] / κλάδος έλξης [2]

[1] Λαζαρίδης Λ.Ε., Στοιχεία μηχανών. ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ
[2] Γιαννόπουλος Γ. κά, Μηχανολογία. Τετράγλωσσο εικονογραφημένο λεξικό. ΓΛΩΣΣΗΜΑ & ΒΕΡΧΑΪΜ


Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 91