KudoZ home » German to Greek » Mechanics / Mech Engineering

Einhebelmischer (Aufputz, Unterputz)

Greek translation: (Επίτοιχη/Εντοιχιζόμενη) αναμεικτική μπαταρία με ένα μοχλό χειρισμού


10:03 Feb 18, 2005
German to Greek translations [Non-PRO]
Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Einhebelmischer (Aufputz, Unterputz)
prokeitai gia kati mpataries mpaniou, h proti leksi anaferetai se mpataries pou anoigoun me enan moxlo.. vasika den eimai sigouri se ti anaferontai oi lekseis stin parenthesi.
thanks! :D
ninles
Sweden
Greek translation:(Επίτοιχη/Εντοιχιζόμενη) αναμεικτική μπαταρία με ένα μοχλό χειρισμού
Explanation:
Επίτοιχη μπαταρία
Περιγραφή του τρόπου στήριξης της μπαταρίας.
Η μπαταρία τοποθετείται επάνω στον τοίχο.

Εντοιχιζόμενη μπαταρία
Περιγραφή του τρόπου στήριξης της μπαταρίας.
Το σύστημα αποτελείται από δύο μέρη. Το εντοιχιζόμενο κομμάτι, το οποίο είναι ο μηχανισμός της μπαταρίας και τοποθετείται μέσα στον τοίχο και τα εκτεθειμένα μέρη, αυτά δηλαδή που είναι ορατά και από τα οποία γίνεται ο χειρισμός.

http://www.texnikos.gr/modules.php?op=modload&name=News&file...

Aufputz-Armatur:
wird auf der Wand montiert.

Unterputz-Armatur:
Bei Unterputz-Armaturen wird die Funktionseinheit in der Wand montiert. Die sichtbaren Teile der Armatur werden nach dem Fliesen montiert und verdecken damit die Installationsnische.

http://www.yatego.de/online-shop/p_41fa12431f1d8_3f40b9e31f0...
Selected response from:

Sandra Ziagos
Grading comment
thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(Επίτοιχη/Εντοιχιζόμενη) αναμεικτική μπαταρία με ένα μοχλό χειρισμούSandra Ziagos
4αναμικτική μπαταρία (για εγκατάσταση/τοποθέτηση πάνω ή κάτω από το σοβά)
Tina8


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
αναμικτική μπαταρία (για εγκατάσταση/τοποθέτηση πάνω ή κάτω από το σοβά)


Explanation:
....οικοδομικές εγκαταστάσεις, για πάνω, μέσα και κάτω από το σοβά παροχέτευση. Δυνατή και η πάνω στο σοβά εγκατάσταση με στηρίγματα.


    Reference: http://www.viokar.gr/viokar/viotuboMT.html
Tina8
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 67

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(Επίτοιχη/Εντοιχιζόμενη) αναμεικτική μπαταρία με ένα μοχλό χειρισμού


Explanation:
Επίτοιχη μπαταρία
Περιγραφή του τρόπου στήριξης της μπαταρίας.
Η μπαταρία τοποθετείται επάνω στον τοίχο.

Εντοιχιζόμενη μπαταρία
Περιγραφή του τρόπου στήριξης της μπαταρίας.
Το σύστημα αποτελείται από δύο μέρη. Το εντοιχιζόμενο κομμάτι, το οποίο είναι ο μηχανισμός της μπαταρίας και τοποθετείται μέσα στον τοίχο και τα εκτεθειμένα μέρη, αυτά δηλαδή που είναι ορατά και από τα οποία γίνεται ο χειρισμός.

http://www.texnikos.gr/modules.php?op=modload&name=News&file...

Aufputz-Armatur:
wird auf der Wand montiert.

Unterputz-Armatur:
Bei Unterputz-Armaturen wird die Funktionseinheit in der Wand montiert. Die sichtbaren Teile der Armatur werden nach dem Fliesen montiert und verdecken damit die Installationsnische.

http://www.yatego.de/online-shop/p_41fa12431f1d8_3f40b9e31f0...

Sandra Ziagos
Native speaker of: Native in GermanGerman
Grading comment
thanks!