KudoZ home » German to Greek » Medical (general)

Co2-Hysteroinsufflator

Greek translation: εμφυσητήρας CO2 για υστεροσκοπία


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Co2-Hysteroinsufflator
Greek translation:εμφυσητήρας CO2 για υστεροσκοπία
Entered by: Lito Vrakatseli

08:33 Mar 5, 2007
German to Greek translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Gynäkologie
German term or phrase: Co2-Hysteroinsufflator
Hysteroskopie (Wolff, Co2-Hysteroinsufflator)
Lito Vrakatseli
Greece
εμφυσητήρας CO2 για υστεροσκοπία
Explanation:
Το 1929 ο ηπατολόγος Kalk υπεστήριξε πρώτος την τεχνική του διπλού τροκάρ ανοίγοντας το δρόμο για τη διαγνωστική και θεραπευτική λαπαροσκόπηση (μονογραφία του το 1951 περιελάμβανε περισσότερα από 2000 περιστατικά). Ο Fervers το 1935 χρησιμοποίησε για πρώτη φορά την ***εμφύσηση διοξειδίου του άνθρακα (CO2)*** στην περιτοναϊκή κοιλότητα (50 ασθενείς) και ο Veress εφεύρε τη μέχρι σήμερα χρησιμοποιούμενη βελόνα για την ασφαλή δημιουργία πνευμοπεριτοναίου.
http://www.chios-medical.gr/Amygdalos.htm

Οι συνήθεις τεχνικές λαπαρασκόπησης περιλαμβάνουν την δημιουργία πνευμοπεριτοναίου με ενδοπεριτοναϊκή εμφύσηση διοξειδίου του άνθρακα (CO2), ...
www.ixek.gr/magazine/issue4/index.htm

οι σωλήνες του φυσητήρα συνδέονται μέσω αεραγωγών με κυκλικό σωλήνα που ονομάζεται κύριος αγωγός θερμού αέρα(κύριος εμφυσητήρας) (the tuyere stock joins the ...
www.websters-online-dictionary.org/Tu/Tuyere.html

1971: R. Porto
Χρησιμοποίησε επίσης CO2. Παρουσίασε θαυμάσιες εικόνες.
Η βιομηχανία κατασκεύασε "Insuflator" για την αντιμετώπιση και τη ρύθμιση ροής και πίεσης του CO2 για τη διάταση της ενδομήτριας κοιλότητας.
http://medlab.cs.uoi.gr/erga/gynecology/kefalaio1/kefalaio11...
Selected response from:

Andras Mohay
Grading comment
Ευχαριστώ Andras!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1εμφυσητήρας CO2 για υστεροσκοπίαAndras Mohay
4CO2 uterine insufflatorraptisi


  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
CO2 uterine insufflator


Explanation:
During hysteroscopy

raptisi
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
εμφυσητήρας CO2 για υστεροσκοπία


Explanation:
Το 1929 ο ηπατολόγος Kalk υπεστήριξε πρώτος την τεχνική του διπλού τροκάρ ανοίγοντας το δρόμο για τη διαγνωστική και θεραπευτική λαπαροσκόπηση (μονογραφία του το 1951 περιελάμβανε περισσότερα από 2000 περιστατικά). Ο Fervers το 1935 χρησιμοποίησε για πρώτη φορά την ***εμφύσηση διοξειδίου του άνθρακα (CO2)*** στην περιτοναϊκή κοιλότητα (50 ασθενείς) και ο Veress εφεύρε τη μέχρι σήμερα χρησιμοποιούμενη βελόνα για την ασφαλή δημιουργία πνευμοπεριτοναίου.
http://www.chios-medical.gr/Amygdalos.htm

Οι συνήθεις τεχνικές λαπαρασκόπησης περιλαμβάνουν την δημιουργία πνευμοπεριτοναίου με ενδοπεριτοναϊκή εμφύσηση διοξειδίου του άνθρακα (CO2), ...
www.ixek.gr/magazine/issue4/index.htm

οι σωλήνες του φυσητήρα συνδέονται μέσω αεραγωγών με κυκλικό σωλήνα που ονομάζεται κύριος αγωγός θερμού αέρα(κύριος εμφυσητήρας) (the tuyere stock joins the ...
www.websters-online-dictionary.org/Tu/Tuyere.html

1971: R. Porto
Χρησιμοποίησε επίσης CO2. Παρουσίασε θαυμάσιες εικόνες.
Η βιομηχανία κατασκεύασε "Insuflator" για την αντιμετώπιση και τη ρύθμιση ροής και πίεσης του CO2 για τη διάταση της ενδομήτριας κοιλότητας.
http://medlab.cs.uoi.gr/erga/gynecology/kefalaio1/kefalaio11...


Andras Mohay
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 104
Grading comment
Ευχαριστώ Andras!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Betty Revelioti
5 hrs
  -> Ευχαριστώ