ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » German to Greek » Medical (general)

Laktatdehydrogenase

Greek translation: γαλακτική αφυδρογονάση

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Laktatdehydrogenase
Greek translation:γαλακτική αφυδρογονάση
Entered by: Julia Boerlin

14:17 Jul 28, 2008
German to Greek translations [PRO]
Medical - Medical (general)
German term or phrase: Laktatdehydrogenase
Noch einmal so ein Riesenausdruck...
Julia Boerlin
Switzerland
γαλακτική αφυδρογονάση
Explanation:
http://tinyurl.com/5gk6k7
Selected response from:

Katerina Athanasaki
Greece
Grading comment
Danke!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Βλ. παρακάτωAndras Mohay
5 +1γαλακτική αφυδρογονάση
Katerina Athanasaki


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
γαλακτική αφυδρογονάση


Explanation:
http://tinyurl.com/5gk6k7

Katerina Athanasaki
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 108
Grading comment
Danke!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Mohay
4 mins
  -> :-)

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Βλ. παρακάτω


Explanation:
Το προαναφερόμενο λεξικό των Lackie & Dow αναφέρει την [1] (κάπως Sci-Fi-artige) εκδοχή, ενώ τα links του Google την [2] λύση.

Για καθαρολόγους (Puristen) έχουμε τις αντίστοιχες αποδόσεις με "αφυδρογονάση".

[1]

από τη δεϋδρογονάση του γαλακτικού (LDH) κατά τη διάρκεια της αρχικής. περιόδου επώασης ώστε να μην παρεμποδίζει τον προσδιορισμό. ΣΥΝΘΕΣΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΗΡΙΟΥ ...
www.thermo.com/eThermo/CMA/PDFs/Various/File_28330.pdf

[2]

ΑΣΚΗΣΗ. Η κινάση της κρεατίνης ή κρεατινοφωσφοκινάση (CPK ή CK). Αλδολάση. Γαλακτική δεϋδρογονάση (LDH). Τρανσαµινάσες SGOT, SGPT ...
www.universitystudiopress.gr/docs/726-99.pdf

Andras Mohay
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 104
Notes to answerer
Asker: Danke!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katerina Athanasaki: Ναι, το έχω δει κι εγώ. Επίσης ως "δεϋδρογενάση". Σπανιότερα όμως.//Μπα, μόνο κανένας γερμανόφωνος αν το μεταγράψει.../Αν σου πω τι έχω δει εγώ θα φτιάξω σεντόνι, οπότε το αφήνω καλύτερα...
5 mins
  -> Έχει γούστο να βρούμε και "δεϋδρογενάΖη" :-) / Έχω δει "αλλογενή" για Halogene (αλογόνα)

agree  marina2002: σωστάαααα. :-) γιατί δεν το αφήνεις απλά LDH? (λέω εγώ τώρα)
20 hrs
  -> Ευχαριστώ :-)