KudoZ home » German to Greek » Medical (general)

Entladungsmuster

Greek translation: πρότυπο εκφόρτισης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Entladungsmuster
Greek translation:πρότυπο εκφόρτισης
Entered by: Lito Vrakatseli

13:20 Aug 30, 2008
German to Greek translations [PRO]
Medical - Medical (general)
German term or phrase: Entladungsmuster
In den zwei untersuchten Muskeln keine PSA, jedoch deutlich rarefiziertes Entladungsmuster als Zeichen einer chronisch neurogenen Schädigung.
Lito Vrakatseli
Greece
πρότυπο εκφόρτισης
Explanation:
DE Entladungsmuster = EN discharge pattern

Στην ελληνική βιβλιογραφία χρησιμοποιείται για το Entladung-discharge "εκφόρτιση" (αλλά βρήκα και "ριπή δυναμικών ενέργειας")

... την ψυχολογία και τη νευρολογία ενσωματώνονται σε υπολογιστικα μοντέλα που αναπαράγουν ψυχοφυσικούς νόμους, πρότυπα εκφόρτισης νευρώνων, ...
www.uth.tmc.edu/clinicalneuro/symposium/moschovakis.html
Selected response from:

Andras Mohay
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4πρότυπο εκφόρτισηςAndras Mohay
4σχέδιο/διάταξη/σειρά ηλεκτρικών εκκενώσεων
katerina kranou


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
σχέδιο/διάταξη/σειρά ηλεκτρικών εκκενώσεων


Explanation:
Έχει σχέση με το ΗΜΓ και την καταγραφή δραστηριότητας του μυός.
Πληροφορίες για το ΗΜΓ που μπορεί να φανούν χρήσιμες στη μετάφραση βρίσκει κανείς στο http://209.85.135.104/search?q=cache:xgfSyktHO80J:www.biomed...

Example sentence(s):
  • The IHM in the oral cavity was inserted by a concentric needle electrode and activity at rest as well as the discharge pattern (=Entladungsmuster) at maximal voluntary innervation was evaluated.

    Reference: http://iate.europa.eu
    Reference: http://www.aok.de/bund/tools/medicity/diagnostik.php?icd=54
katerina kranou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
πρότυπο εκφόρτισης


Explanation:
DE Entladungsmuster = EN discharge pattern

Στην ελληνική βιβλιογραφία χρησιμοποιείται για το Entladung-discharge "εκφόρτιση" (αλλά βρήκα και "ριπή δυναμικών ενέργειας")

... την ψυχολογία και τη νευρολογία ενσωματώνονται σε υπολογιστικα μοντέλα που αναπαράγουν ψυχοφυσικούς νόμους, πρότυπα εκφόρτισης νευρώνων, ...
www.uth.tmc.edu/clinicalneuro/symposium/moschovakis.html

Andras Mohay
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 104
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!