KudoZ home » German to Greek » Medical (general)

Viszeralchirurgie

Greek translation: χειρουργική των σπλάγχνων


14:43 Sep 1, 2008
German to Greek translations [PRO]
Medical - Medical (general)
German term or phrase: Viszeralchirurgie
σπλαγχνική χειρουργική;;; - δεν μπορώ να το βρω πουθενά!
ΤΙΑ
Tina8
Greek translation:χειρουργική των σπλάγχνων
Explanation:
Δεν υπάρχει ακριβώς η ίδια ειδικότητα στην Ελλάδα και άρα νομίζω πως με αυτόν τρόπο αποδίδεις την έννοια της ειδικότητας αυτής στη Γερμανία.

Οπωσδήποτε ΔΕΝ είναι γαστρεντερολογία.
Selected response from:

zoi2001
Grading comment
thanks, Zoi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4χειρουργική εσωτερικών οργάνων
dornier78
4χειρουργική των σπλάγχνωνzoi2001
4χειρουργικές επεμβάσεις που στοχευον στην ........(π.χ. στην επανεμάτωση) των σπλαχνων (see below)Ellen Kraus
2 +1Γαστρεντερολογία
Lito Vrakatseli


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
Γαστρεντερολογία


Explanation:
Εγώ θα χρησιμοποιούσα κάπως τον όρο γαστρεντερολογία ή γενική χειρουργική...
Δεν είμαι όμως και πολύ σίγουρη

Lito Vrakatseli
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Mohay: "γαστρεντερολογική χειρουργική"
3 hrs
  -> Merci Andras :)

53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
χειρουργικές επεμβάσεις που στοχευον στην ........(π.χ. στην επανεμάτωση) των σπλαχνων (see below)


Explanation:
Let me point out that viscerals are not necessarily intestines. There are neck viscerals which include the trachea, thyroid gland, esophagus etc.But you will be able to judge by the context which term is to be used here.
the term in brackets above is just an example you have got to insert the correct noun in line with the source text. Good luck !

Ellen Kraus
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 60

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andras Mohay: Visceral surgery covers the surgical treatment of the abdominal organs ... www.emmaklinik.de/en/departments/vascular-and-visceral-surg...
2 hrs
  -> yes I know, but also the neck viscerals ( in German)

2 days5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
χειρουργική των σπλάγχνων


Explanation:
Δεν υπάρχει ακριβώς η ίδια ειδικότητα στην Ελλάδα και άρα νομίζω πως με αυτόν τρόπο αποδίδεις την έννοια της ειδικότητας αυτής στη Γερμανία.

Οπωσδήποτε ΔΕΝ είναι γαστρεντερολογία.

zoi2001
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
thanks, Zoi

823 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
χειρουργική εσωτερικών οργάνων


Explanation:
Πρόκειται κυρίως για τη χειρουργική των οργάνων της κοιλίας.

dornier78
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek