KudoZ home » German to Greek » Medical (general)

vorubernachtung

Greek translation: ενδιάμεση διανυκτέρευση


14:15 Feb 14, 2005
German to Greek translations [PRO]
Medical - Medical (general)
German term or phrase: vorubernachtung
óå êåßìåíï ãéá êëéíéêÝò ìåëÝôåò
SGOUZA
Greek translation:ενδιάμεση διανυκτέρευση
Explanation:
ή

διανυκτέρευση πριν από την έναρξη της (κυρίως) νοσηλείας, εγχείρησης κά.

(όπου το νοσοκομείο λειτουργεί απλώς ως ξενοδοχείο)
Selected response from:

Andras Mohay
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
1 +2ενδιάμεση διανυκτέρευσηAndras Mohay
3βραχείας νοσηλείας ?vanessak


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
βραχείας νοσηλείας ?


Explanation:
Ισως εννοεί βραχείας νοσηλείας, αλλά χωρίς το κείμενο είναι δύσκολο να είναι κανείς σίγουρος

vanessak
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish

16 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +2
ενδιάμεση διανυκτέρευση


Explanation:
ή

διανυκτέρευση πριν από την έναρξη της (κυρίως) νοσηλείας, εγχείρησης κά.

(όπου το νοσοκομείο λειτουργεί απλώς ως ξενοδοχείο)

Andras Mohay
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 104
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lito Vrakatseli: Íïìßæù êé åãþ üôé êÜôé ôÝôïéï åííïåß, ÷ùñßò üìùò íá åßìáé êáé óßãïõñç...
1 hr

agree  Maria Ferstl
22 days