KudoZ home » German to Greek » Other

Bezirksamt

Greek translation: υπηρεσία νομαρχιακής αυτοδιοίκησης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Bezirksamt
Greek translation:υπηρεσία νομαρχιακής αυτοδιοίκησης
Entered by: Lingua Estra

13:46 Mar 5, 2002
German to Greek translations [PRO]
German term or phrase: Bezirksamt
Melderegister
Lingua Estra
υπηρεσία νομαρχιακής αυτοδιοίκησης
Explanation:
Melderegister: μητρώο δημοτών, δημοτολόγιο αν και πολλές φορές ο όρος δημοτολόγιο μεταφράζεται: B?rgerregister.
Melderegister: Είναι κάθε μητρώο στις δημόσιες υπηρεσίες στο οποίο καταχωρούνται δηλώσεις κατοίκων που μετοίκησαν πρόσφατα στη συγκεκριμένη πόλη ή μετακόμισαν και πρέπει να δηλωθούν σε κάποια άλλη πόλη ή κοινότητα. Ως εκ τούτου ονομάζεται και η ανάλογη υπηρεσία/γραφείο: Μeldestelle
Selected response from:

Olga Fanouraki-Ronneburger
Grading comment
DANKE
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5υπηρεσία νομαρχιακής αυτοδιοίκησης
Olga Fanouraki-Ronneburger
4Υπηρεσία τοπικής αυτοδιοίκησηςYannis Pistofidis


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Υπηρεσία τοπικής αυτοδιοίκησης


Explanation:
Υπηρεσία τοπικής αυτοδιοίκησης ή διοίκησης

Yannis Pistofidis
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 62

1 day18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
υπηρεσία νομαρχιακής αυτοδιοίκησης


Explanation:
Melderegister: μητρώο δημοτών, δημοτολόγιο αν και πολλές φορές ο όρος δημοτολόγιο μεταφράζεται: B?rgerregister.
Melderegister: Είναι κάθε μητρώο στις δημόσιες υπηρεσίες στο οποίο καταχωρούνται δηλώσεις κατοίκων που μετοίκησαν πρόσφατα στη συγκεκριμένη πόλη ή μετακόμισαν και πρέπει να δηλωθούν σε κάποια άλλη πόλη ή κοινότητα. Ως εκ τούτου ονομάζεται και η ανάλογη υπηρεσία/γραφείο: Μeldestelle

Olga Fanouraki-Ronneburger
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 12
Grading comment
DANKE