KudoZ home » German to Greek » Philosophy

Aprioritaet

Greek translation: έμφυτη αρχή, a priori αρχή, απριορική αρχή (ή γνώση)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Aprioritaet
Greek translation:έμφυτη αρχή, a priori αρχή, απριορική αρχή (ή γνώση)
Entered by: Eleftheria Dekavalla

12:50 Aug 28, 2008
German to Greek translations [PRO]
Art/Literary - Philosophy / Kant
German term or phrase: Aprioritaet
Kants Angriff aber war nicht materialistisch, sondern transzendental. Nicht das Physiologische, Koerperliche entzaubert hier die Metaphysik, sondern die Reflexion auf die Strukturen des Erkenntisaktes. Es handelt sich dort um Schranken, aber auch um Bedingungen von Moeglichkeiten. Die einengenden und zugleich ermoeglichenden Aprioritaeten nehmen der erkannten Wircklichkeit etwas von ihrer vermeintlichen Objektivitaet...[...]
Marianna Kotzia
Greece
έμφυτη αρχή, a priori αρχή, απριορική αρχή (ή γνώση)
Explanation:
Υπάρχουν διάφορες μεταφράσεις του a priori, το απριορικός μου φαίνεται κάπως άκομψο, αλλά δεν είμαι σίγουρη αν είναι συνήθης όρος στη φιλοσοφία.

Παραθέτω κάποιους συνδέσμους.
Selected response from:

Eleftheria Dekavalla
United Arab Emirates
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4απριορικότηταAndras Mohay
3έμφυτη αρχή, a priori αρχή, απριορική αρχή (ή γνώση)Eleftheria Dekavalla


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
έμφυτη αρχή, a priori αρχή, απριορική αρχή (ή γνώση)


Explanation:
Υπάρχουν διάφορες μεταφράσεις του a priori, το απριορικός μου φαίνεται κάπως άκομψο, αλλά δεν είμαι σίγουρη αν είναι συνήθης όρος στη φιλοσοφία.

Παραθέτω κάποιους συνδέσμους.


    Reference: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CF%85%CE%B6%CE%AE%CF%84%...
    Reference: http://www.google.com/search?hl=de&client=firefox-a&rls=org....
Eleftheria Dekavalla
United Arab Emirates
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!!!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
απριορικότητα


Explanation:
Σε τέτοιου είδους κείμενα δεν εχουν θέση οι απλουστευτικές περιφράσεις

Β3.2.8: Και άλλες «απριορικότητες». Η απριορικότητα των μαθηματικών δεν εκπορεύτηκε μόνο από τον Καντ αλλά και από. άλλους φιλόσοφους. ...
www.math.uoa.gr/me/dipl/dipl_liossis.pdf

Μέσα στην απριορικότητα είναι η communio fundi originaria, μέσα στην αρχέγονη αναπόληση είναι η communio mei et tui originario. Αν αυτό δεν μπορεί η ίδια η ...
vagulatio.blogspot.com/2008/02/possessio-et-communio.html

Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12