KudoZ home » German to Greek » Textiles / Clothing / Fashion

gesmokt

Greek translation: με σφηκοφωλιά


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:gesmokt
Greek translation:με σφηκοφωλιά
Entered by: vanessak

07:39 Jun 17, 2005
German to Greek translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
German term or phrase: gesmokt
Vorne und hinten gesmokt.
ÁöáñÜ ðåñéãñáöç ìéáò ìðëïýæáò. Íïìéæù üôé åííïåß êõøåëïåéäÞò, áëëÜ äåí åßìáé óßãïõñç. Ìðïñåß êÜðïéïò íá ôï åðéâåâáéþóåé?
vanessak
Greece
με σφηκοφωλιά
Explanation:
αν και δεν μπορώ να το βρω σε κανένα άλλο λινκ, ελτός από το φτωχο www.typos.com.cy/nqcontent.cfm?a_id=12923... είμαι σίγουρη ότι έτσι το λένε ( μοδίστρα΄η πεθερούλα μου!!)
Γίνεται με πολλά λεπτά λάστιχα περασμένα σε παράλληλες αποστάσεις, έτσι ώστε να επιτευχθεί ένα κάπως ανώμαλο μάζεμα (π.χ. στο τελείωμα, κάτω από το στήθος, στα μανίκια).

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 4 hrs 52 mins (2005-06-18 12:31:26 GMT)
--------------------------------------------------

Από την ίδια σελίδα, σε άλλο σημείο...
*Όλα τα βολάν και οι σφηκοφωλιές γίνονται φουστάνια, φούστες επενδυμένα με σφηκοφωλιά... *
Selected response from:

Tina8
Grading comment
Αυτό ήταν που έψαχνα! Ευχαριστώ και τους δυο σας!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5με σφηκοφωλιά
Tina8
3σουρωτό
Katerina Athanasaki


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
σουρωτό


Explanation:
Gesmokt: Stoff der durch elastische Garne zusammengezogen und dadurch sehr dehnbar ist.

Αν κρίνω από την επεξήγηση, είναι ελαστικό με κάποιο τρόπο.
Μπορεί να είναι και "σουρωτό". Δες τα μανίκια στη φωτογραφία της μπλούζας στον σύνδεσμο:
http://216.239.59.104/search?q=cache:JQAdCgbENhgJ:www.zeykos...

Για τον όρο "σουρωτός" στα ελληνικά:

"...Επίσης, η συλλογή περιλαμβάνει σέξι tops με στενή εφαρμογή και θηλυκά ρετρό χαρακτηριστικά, όπως σουρωτά μανίκια και λαιμόκοψη σε σχήμα καρδιάς, σε λαμπερές θαλασσί και βιολετί αποχρώσεις..."


    Reference: http://www.jeans-fritz.de/deutsch/goodies/modelexikon-daten....
Katerina Athanasaki
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 12

1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
με σφηκοφωλιά


Explanation:
αν και δεν μπορώ να το βρω σε κανένα άλλο λινκ, ελτός από το φτωχο www.typos.com.cy/nqcontent.cfm?a_id=12923... είμαι σίγουρη ότι έτσι το λένε ( μοδίστρα΄η πεθερούλα μου!!)
Γίνεται με πολλά λεπτά λάστιχα περασμένα σε παράλληλες αποστάσεις, έτσι ώστε να επιτευχθεί ένα κάπως ανώμαλο μάζεμα (π.χ. στο τελείωμα, κάτω από το στήθος, στα μανίκια).

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 4 hrs 52 mins (2005-06-18 12:31:26 GMT)
--------------------------------------------------

Από την ίδια σελίδα, σε άλλο σημείο...
*Όλα τα βολάν και οι σφηκοφωλιές γίνονται φουστάνια, φούστες επενδυμένα με σφηκοφωλιά... *

Tina8
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
Αυτό ήταν που έψαχνα! Ευχαριστώ και τους δυο σας!