KudoZ home » German to Greek » Transport / Transportation / Shipping

Andreaskreuz

Greek translation: Σταυρός του Αγ. Ανδέα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Andreaskreuz
Greek translation:Σταυρός του Αγ. Ανδέα
Entered by: Franz Holzer

01:10 Apr 2, 2004
German to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Transport / Transportation / Shipping
German term or phrase: Andreaskreuz
×ñçóéìïðïéåßôáé ùò óôáõñüò Áã. ÁíäñÝá ãéá áöýëáêôåò óéäçñïäñïìéêÝò äéáâÜóåéò; ¸÷åé êáíåßò êáìéÜ Üëëç ðçãÞ åêôüò áðü ôçí Eurodicautom;
Konstantinos Tsanakas
Germany
Σταυρος του Αγ. Ανδρεα
Explanation:
Επισης ο σταυρος σχηματος Χ αποκαλειται Σταυρος του Αγ. Ανδρεα, λογω του μαρτυριου του σε ενα τετοιο σταυρο

λυπάμαι, αλλά δεν βρήκα κάτι άλλη πηγή


--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs 4 mins (2004-04-02 16:15:56 GMT)
--------------------------------------------------

Ναι τώρα βρήκα άλλη πηγή>

http://www.sicherestrassen.de/VKZKatalog/index.htm?http://ww...
Selected response from:

Franz Holzer
Grading comment
Danke! (und frohe Ostern!)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3Σταυρος του Αγ. Ανδρεα
Franz Holzer
5Σταυρός του Αγίου Ανδρέα
Tina8


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Σταυρός του Αγίου Ανδρέα


Explanation:
Κώστα- πηγή μου τα μαθήματα οδήγησης και θρησκευτικών...πάνε χρόνια!
Είναι ο σταυρός σε σχήμα Χ, στον οποίο λέγεται ότι σταυρώθηκε ο Αγιος... δηλαδή με δυο διαγωνίους άξονες και όχι με κάθετο και οριζόντιο.
Στα σήματα κυκλοφορίας δηλώνσει πόσο κοντά είναι κανείς σε διάβαση τρένου - δηλαδή υπάρχει απλός, διπλός και τριπλός σταυρός, αν δεν κάνω λάθος...
Στα Ελληνικά αποδίδεται ως σταυρός του Αγίου Ανδρέα..

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs 42 mins (2004-04-02 11:53:19 GMT)
--------------------------------------------------

σορρυ....δεν είδα την πάνω απάντηση....


    Reference: http://www.linker.ch/eigenlink/verkehrsschilder_verkehrszeic...
Tina8
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 24

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
Σταυρος του Αγ. Ανδρεα


Explanation:
Επισης ο σταυρος σχηματος Χ αποκαλειται Σταυρος του Αγ. Ανδρεα, λογω του μαρτυριου του σε ενα τετοιο σταυρο

λυπάμαι, αλλά δεν βρήκα κάτι άλλη πηγή


--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs 4 mins (2004-04-02 16:15:56 GMT)
--------------------------------------------------

Ναι τώρα βρήκα άλλη πηγή>

http://www.sicherestrassen.de/VKZKatalog/index.htm?http://ww...


    Reference: http://www.esoterica.gr/forums/topic.asp?TOPIC_ID=1615
Franz Holzer
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 24
Grading comment
Danke! (und frohe Ostern!)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tina8: óïññõ êáé áðü äù...óõìöùíþ áðüëõôá!!
4 hrs

agree  Maria Ferstl
8 hrs

agree  Georgios Paraskevopoulos
23 hrs