KudoZ home » German to Hungarian » Automotive / Cars & Trucks

Diesel-Partikelfilter

Hungarian translation: részecskeszűrő (dízel autóhoz)


10:28 Mar 29, 2007
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Diesel-Partikelfilter
Autó felszereltségének leírásában szerepel. Hogy nevezik ezt pontosan magyarul?
Mónika Farkas
Hungarian translation:részecskeszűrő (dízel autóhoz)
Explanation:
...
Selected response from:

Aqua PR
Hungary
Grading comment
Köszi Zsuzsa és mindenkinek!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5részecskeszűrő (dízel autóhoz)Aqua PR
4koromszűrő
Andras Szekany


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
részecskeszűrő (dízel autóhoz)


Explanation:
...

Aqua PR
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszi Zsuzsa és mindenkinek!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Johanna K: gyorsabb voltál, dízel-részecskeszűrő szerintem / ups, akkor egyenesen még gyorsabb lennél?
1 min
  -> Olyan vagyok, mint a villám... cikk-cakkban járok ;) Én a dízel előtaggal nem nagyon találkoztam, azért tettem zárójelbe. Egyébként igen.

agree  novist
12 mins

agree  Alpár-László Krecht
1 hr

agree  ValtBt
18 hrs

agree  Árpád Raczkó
1 day12 hrs

1 day21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
koromszűrő


Explanation:
bocsi - a diezel mindenféle Partikelje a korom - nincs más - ehhez meg nem kell tükörfordítás

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16