KudoZ home » German to Hungarian » Automotive / Cars & Trucks

Kernfeldzündung mit ruhender Hochspannungsverteilung über Einzelfunkenspulen

Hungarian translation: jellegmezős gyújtás egyedi szikratekercseken keresztül, nyugvó nagyfeszültség-elosztással


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kernfeldzündung mit ruhender Hochspannungsverteilung über Einzelfunkenspulen
Hungarian translation:jellegmezős gyújtás egyedi szikratekercseken keresztül, nyugvó nagyfeszültség-elosztással
Entered by: Rita Fejér

07:35 Sep 20, 2007
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Kernfeldzündung mit ruhender Hochspannungsverteilung über Einzelfunkenspulen
motor szabályozásához tartozik
Rita Fejér
jellegmezős gyújtás egyedi szikratekercseken keresztül, nyugvó nagyfeszültség-elosztással
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 2 nap22 óra (2007-09-23 06:16:44 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.dooyoo.de/auto/seat-ibiza-1-8-20v-t/
http://www.dunakesziauto.hu/fb/ujauto.php?tipus=1&page=2

A lényeg az, hogy a német szöveg a Kernfeldzündungot, a magyar az elektronikus jellegmező alapján szabályozott (jellegmezős pontosabb variációja) kifejezést használja.
Selected response from:

Árpád Raczkó
Hungary
Grading comment
Köszönöm mindkét választ. Sokat segítettetek!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3jellegmezős gyújtás egyedi szikratekercseken keresztül, nyugvó nagyfeszültség-elosztással
Árpád Raczkó
3központi mező-gyújtás egyedi szikratekercseken lévő nyugalmi nagyfeszültség eloszlással
Andras Szekany


  

Answers


14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
központi mező-gyújtás egyedi szikratekercseken lévő nyugalmi nagyfeszültség eloszlással


Explanation:
-

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jellegmezős gyújtás egyedi szikratekercseken keresztül, nyugvó nagyfeszültség-elosztással


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 2 nap22 óra (2007-09-23 06:16:44 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.dooyoo.de/auto/seat-ibiza-1-8-20v-t/
http://www.dunakesziauto.hu/fb/ujauto.php?tipus=1&page=2

A lényeg az, hogy a német szöveg a Kernfeldzündungot, a magyar az elektronikus jellegmező alapján szabályozott (jellegmezős pontosabb variációja) kifejezést használja.

Árpád Raczkó
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm mindkét választ. Sokat segítettetek!