KudoZ home » German to Hungarian » Business/Commerce (general)

Wertpapierdienstleistungsunternehmen (WPDLU)

Hungarian translation: értékpapírpiaci szolgáltatásokat nyújtó vállalat


18:27 Oct 24, 2007
German to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
German term or phrase: Wertpapierdienstleistungsunternehmen (WPDLU)
In Österreich hat die X.Y. AG den Status eines konzessionierten Wertpapierdienstleistungsunternehmen (WPDLU)
Übersetzungsbüro BUDAPEST-TRANSLATIONS
Austria
Hungarian translation:értékpapírpiaci szolgáltatásokat nyújtó vállalat
Explanation:
Én így fordítanám, de lehet van ennek még "hivatalosabb" formája
Selected response from:

Tamás Mátyás Kreisz
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4értékpapírpiaci szolgáltatásokat nyújtó vállalat
Tamás Mátyás Kreisz
4értékpapírkereskedelmi szolgáltató vállalat
Ferenc BALAZS


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
értékpapírpiaci szolgáltatásokat nyújtó vállalat


Explanation:
Én így fordítanám, de lehet van ennek még "hivatalosabb" formája

Tamás Mátyás Kreisz
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Árpád Raczkó
33 mins

agree  Eva Blanar: értékpapírpiaci (vagy értékpapírkereskedelmi) szolgáltató - de ha már az Unternehmen marad, akkor inkább vállalkozást írnék
1 hr

agree  Monika Nospak: vállalkozás
12 hrs

agree  Judit Darnyik
12 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
értékpapírkereskedelmi szolgáltató vállalat


Explanation:
Választékbővítésnek javaslom ezt a megfogalmazást. A "szolgáltatást nyújtó" vállalat az tkp. "szolgáltató" vállalat. A helyes írásmód lehet, hogy kötőjelet kíván: "értékpapír-kereskedelmi".

Ferenc BALAZS
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 40