KudoZ home » German to Hungarian » Computers (general)

Anzeigedatenkanal

Hungarian translation: monitor adatcsatorna


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Anzeigedatenkanal
Hungarian translation:monitor adatcsatorna
Entered by: Eva Blanar

18:15 Mar 3, 2002
German to Hungarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / computer
German term or phrase: Anzeigedatenkanal
az angol megfelelõje Display Data Channel, de magyarul nem tudom - tudna valaki segiteni?
Eva Blanar
Hungary
monitor adatcsatorna
Explanation:
DDC - (Display Data Channel) monitor adatcsatorna. Adatátviteli csatorna a számítógép és a monitor között, mellyel a vezérlőkártya automatikusan konfigurálható.

Selected response from:

novist
Grading comment
Nagyon köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1monitor adatcsatornanovist
4Adatátviteli csatorna
Elvira Stoianov


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
monitor adatcsatorna


Explanation:
DDC - (Display Data Channel) monitor adatcsatorna. Adatátviteli csatorna a számítógép és a monitor között, mellyel a vezérlőkártya automatikusan konfigurálható.




    Reference: http://www.e-markt.hu/szotar.htm
novist
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
Grading comment
Nagyon köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Szekany: kijelzõ adatösszeköttetés - lehet így is csavarni, de alapjában igaz
51 mins

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Adatátviteli csatorna


Explanation:
Tobb oldalon lattam hogy az angol rovidites van hasznalva

1. euronics szotar

http://www.e-markt.hu/szotar.htm#D
DDC - (Display Data Channel) monitor adatcsatorna. Adatátviteli csatorna a számítógép és a monitor között, mellyel a vezérlőkártya automatikusan konfigurálható

Elvira Stoianov
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian