KudoZ home » German to Hungarian » Construction / Civil Engineering

Flächenausweisung

Hungarian translation: terület kijelölése


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Flächenausweisung
Hungarian translation:terület kijelölése
Entered by: Claudia Birea

10:43 Jan 19, 2008
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Flächenausweisung
Es wird davon ausgegangen, dass durch den Bau des Flughafens die Anzahl der Investoren in dem Gebiet zunehmen wird. Aus diesem Grund ist die *Ausweisung* von mehreren Gewerbeflächen in der Studie mit zu betrachten.
Claudia Birea
terület kijelölése
Explanation:
Azaz több területet is kijelölnek/megjelölnek a kiírásban repülőtér lehetséges helyéül.
Selected response from:

HalmoforBT
Grading comment
Köszönöm - ez tökéletes
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2terület kijelöléseHalmoforBT
4Felület-kimutatás
Árpád Raczkó


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
terület kijelölése


Explanation:
Azaz több területet is kijelölnek/megjelölnek a kiírásban repülőtér lehetséges helyéül.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 60
Grading comment
Köszönöm - ez tökéletes

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Árpád Raczkó: Sorry !!
7 mins
  -> Köszönöm, külön ezt a másoktól szokatlan nagyvonalúságot is.

agree  Melinda Zimmermann
11 mins
  -> köszönöm

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Felület-kimutatás


Explanation:
felület-kimutatás
epiteszforum.hu/files/muleiras_28.pdfás

--------------------------------------------------
Note added at 23 perc (2008-01-19 11:06:53 GMT)
--------------------------------------------------

Visszakozok. A kollegának van igaza !!!!

Árpád Raczkó
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: köszönöm, de ez ebben az esetben sajnos nem találó