KudoZ home » German to Hungarian » Construction / Civil Engineering

Überstärke

Hungarian translation: extra vastag


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Überstärke
Hungarian translation:extra vastag
Entered by: Sándor Sárecz

08:58 Jan 11, 2003
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / construction
German term or phrase: Überstärke
Itt ugyancsak csempékrõl és padlólapokról van szó, a kifejezés a szokásosnál nagyobb vastagságukra utal. Itt is az a kérdésem, tud-e valaki frappáns magyar megfelelõt. Mit szólnátok pl. ahhoz, hogy "extra vastag"?
Sándor Sárecz
Hungary
extra vastag
Explanation:
http://www.stroeher.de/contentobjektpr.html
Nur STRÖHER bietet Ihnen Feinsteinzeug-Rüttelfliesen mit hartglasierter
Oberfläche. Hartnäckige Verschmutzungen, Öl oder Abriebspuren von
Staplerreifen - die glasurversiegelte Oberfläche schützt Ihre Böden
dauerhaft, und mit einer ÜBERSTÄRKE von 12,5 mm ist PROFITON nahezu
unverwüstlich.


http://www.keope.com/Keope/pdf/Granigliati.pdf.
spessorato = extra thick = epais = überstärke = espesorado = extra vastag


altro
... Az extra vastag, különlegesen rugalmas magas műszaki paraméterekkel rendelkező
egyedülálló biztonsági padlót a különlegesen nehéz igénybevételre ...
www.archiweb.hu/web/group2/toptrade/altro.htm - 15k


NISSAN
... is. Az új kényelmi berendezések közül említést érdemel az
extra vastag üvegezés, UV- és zajszigetelõ funkcióval. Az ...
www.auto.bme.hu/sajtotaj/nissan/maxima/maxima.html - 42k - Cached - Similar pages
Sajtóinformáció
... is. Az új kényelmi berendezések közül említést érdemel az
extra vastag üvegezés, UV- és zajszigetelő funkcióval. Az ...
www.nissan.hu/buildings/press_department/ sajto/000426_2.htm - 24k - Cached - Similar pages

Selected response from:

Meturgan
Hungary
Grading comment
Köszönöm, nagyon meggyőző volt
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5a szabvány feletti vastagságxxxHungi
5extra vastagMeturgan
2 +1extra erőszsozs


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
extra erős


Explanation:
szerintem itt a vastagság helyett inkább a kopásállóságra vonatkozhat a kifejezés! Így lehet esetleg magas kopásállóságú

zsozs
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eva Blanar: biztos, hogy nem a vastagság, de szerintem nem is "extra erõs", hanem KOPÁSÁLLÓ!
2 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
extra vastag


Explanation:
http://www.stroeher.de/contentobjektpr.html
Nur STRÖHER bietet Ihnen Feinsteinzeug-Rüttelfliesen mit hartglasierter
Oberfläche. Hartnäckige Verschmutzungen, Öl oder Abriebspuren von
Staplerreifen - die glasurversiegelte Oberfläche schützt Ihre Böden
dauerhaft, und mit einer ÜBERSTÄRKE von 12,5 mm ist PROFITON nahezu
unverwüstlich.


http://www.keope.com/Keope/pdf/Granigliati.pdf.
spessorato = extra thick = epais = überstärke = espesorado = extra vastag


altro
... Az extra vastag, különlegesen rugalmas magas műszaki paraméterekkel rendelkező
egyedülálló biztonsági padlót a különlegesen nehéz igénybevételre ...
www.archiweb.hu/web/group2/toptrade/altro.htm - 15k


NISSAN
... is. Az új kényelmi berendezések közül említést érdemel az
extra vastag üvegezés, UV- és zajszigetelõ funkcióval. Az ...
www.auto.bme.hu/sajtotaj/nissan/maxima/maxima.html - 42k - Cached - Similar pages
Sajtóinformáció
... is. Az új kényelmi berendezések közül említést érdemel az
extra vastag üvegezés, UV- és zajszigetelő funkcióval. Az ...
www.nissan.hu/buildings/press_department/ sajto/000426_2.htm - 24k - Cached - Similar pages




    Reference: http://www.archiweb.hu/web/group2/toptrade/altro.htm
Meturgan
Hungary
PRO pts in category: 8
Grading comment
Köszönöm, nagyon meggyőző volt

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Eva Blanar: hát, engem a vastag üvegezés nem gyõz meg - ilyen alapon sokdioptriás szõnyegpadlóról is beszélhetnénk... Nem mintha én biztosan tudnám.
7 hrs
  -> És ez: "mit einer ÜBERSTÄRKE von 12,5 mm " ?

1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
a szabvány feletti vastagság


Explanation:
Itt egy plusz vagtagságról van szó, tehát nem egyszerüen extra vastag, hanem hogy mennyivel vastagabb a szabványosnál.

xxxHungi
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 28