KudoZ home » German to Hungarian » Electronics / Elect Eng

Werkstückleitung

Hungarian translation: munkakábel


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Werkstückleitung
Hungarian translation:munkakábel
Entered by: Beatrix 07

07:48 Sep 16, 2007
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Elektronik
German term or phrase: Werkstückleitung
Die Werkstückleitung soll an die freie Anschlussbuchse angeschlossen werden.
Beatrix 07
munkakábel
Explanation:
Így néz ki, 3-1 ábra:
http://209.85.135.104/search?q=cache:RUFO2_FZM-0J:www.therma...


„Munkakábel, szerelt munkakábelek elektródafogóval, és testkábelek 150A-től 350A-ig 3m vagy rendelésre bármilyen méretet készítünk…”
http://elado.slando.hu/budapest/munkakabel_P_889476.html


--------------------------------------------------
Note added at 1 óra (2007-09-16 08:56:16 GMT)
--------------------------------------------------

„2.12. Munkakábel (hegesztőkábel)
Az áramforrást az elektródafogóval összekötő szabványos vezeték.
2.13. Testkábel (visszavezetőkábel)
A hegesztendő tárgyat és az áramforrást összekötő vezeték.”
http://web.axelero.hu/czampea/hbsz.htm


--------------------------------------------------
Note added at 1 óra (2007-09-16 09:12:27 GMT)
--------------------------------------------------

Persze a 3-1 ábrából, a G Werkstückleitungsanschluß című részből és az utolsó idézetből egyértelmű, hogy a Testkábel (visszavezetőkábel) a helyes megfejtés, mivel ezt csatlakoztatják a munkadarabhoz.
Selected response from:

Attila Széphegyi
Hungary
Grading comment
köszönöm
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5munkakábel
Attila Széphegyi
3munkadarabvezeték
Árpád Raczkó


  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
munkadarabvezeték


Explanation:
munkadarabvezeték

Árpád Raczkó
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 26

55 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
munkakábel


Explanation:
Így néz ki, 3-1 ábra:
http://209.85.135.104/search?q=cache:RUFO2_FZM-0J:www.therma...


„Munkakábel, szerelt munkakábelek elektródafogóval, és testkábelek 150A-től 350A-ig 3m vagy rendelésre bármilyen méretet készítünk…”
http://elado.slando.hu/budapest/munkakabel_P_889476.html


--------------------------------------------------
Note added at 1 óra (2007-09-16 08:56:16 GMT)
--------------------------------------------------

„2.12. Munkakábel (hegesztőkábel)
Az áramforrást az elektródafogóval összekötő szabványos vezeték.
2.13. Testkábel (visszavezetőkábel)
A hegesztendő tárgyat és az áramforrást összekötő vezeték.”
http://web.axelero.hu/czampea/hbsz.htm


--------------------------------------------------
Note added at 1 óra (2007-09-16 09:12:27 GMT)
--------------------------------------------------

Persze a 3-1 ábrából, a G Werkstückleitungsanschluß című részből és az utolsó idézetből egyértelmű, hogy a Testkábel (visszavezetőkábel) a helyes megfejtés, mivel ezt csatlakoztatják a munkadarabhoz.


Attila Széphegyi
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 54
Grading comment
köszönöm