KudoZ home » German to Hungarian » Electronics / Elect Eng

7-Segment-Anzeige

Hungarian translation: 7-szegmenses kijelző


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:7-Segment-Anzeige
Hungarian translation:7-szegmenses kijelző
Entered by: xxxTKTranslatio

10:55 Sep 18, 2007
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Elektronik
German term or phrase: 7-Segment-Anzeige
Zeitgleich leuchten alle LED´s und die 7-Segment-Anzeige kurz auf.
Beatrix 07
7-szegmenses kijelző
Explanation:
7-szegmenses kijelző
Selected response from:

xxxTKTranslatio
Grading comment
köszönöm
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +17-szegmenses kijelzőxxxTKTranslatio
57 elemes (7 szegmenses) kijekző
Árpád Raczkó


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
7-szegmenses kijelző


Explanation:
7-szegmenses kijelző


    Reference: http://home.mit.bme.hu/~bodis/doc/Bodis_Szomoru_Andras_diplo...
    Reference: http://boti.ro/letoltes/Lpt%20programozas/lpt1-10.doc
xxxTKTranslatio
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 11
Grading comment
köszönöm

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Árpád Raczkó
1 min
  -> köszönöm

14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
7 elemes (7 szegmenses) kijekző


Explanation:
Név :Csapó István

Cím :h837099

Szak :közgazdasági programozó matematikus

Tárgy :zsebszámológépek kijelzői

Dátum :1998. november 25.





A zsebszámológépek számítási folyamatainak végeredményét a kijelzők teszik az ember számára felfoghatóvá. A kijelzők szinte kivétel nélkül úgynevezett hételemes (hétszegmenses) típusúak. Hétszegmensesek azért, mert hét (négy függőleges és három vízszintes) vonalszakasz kombinációjából a 0...9 arab számok egyértelműen előállíthatók. A hét elem működő- nem működő állapotának megkülönböztetésére legegyszerűbb módszer az, ha a kijelölt elemek fényt bocsátanak ki. Tehát minden olyan fizikai folyamat, amelynél a fénykibocsátás elektromosan vezérelhető, alkalmas lesz kijelző létrehozására.




    Reference: http://www.cab.u-szeged.hu/local/archi/1998II/h837099.htm
Árpád Raczkó
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 26