KudoZ home » German to Hungarian » Electronics / Elect Eng

Klinken-Kabel

Hungarian translation: jack kábel


16:41 Jan 20, 2008
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Lautsprecher
German term or phrase: Klinken-Kabel
Hangszórókról lenne szó. Egy listában szerepel:

Audio Eingang
Audio Klinken-Kabel
Clinch Adapter
Stereoklinkenadapter

Előre is köszönöm.
xxxGabriellaP
Hungarian translation:jack kábel
Explanation:
L. pl. http://www.goodbuy.hu/szorakoztato_elektronika/audio_video_k...

Akusztikai kislexikon és szótár:

"Klinkenstecker - a Jack-rendszerű csatlakozók német elnevezése."
"Jack - amerikai eredetű, koncentrikus elrendezésű hangfrekvenciás csatlakozótípus. Általánosan használt típusainak átmérője 2,5 - 3,5 - 6,3 mm."

l. http://web.axelero.hu/whiteful1545/lexicon/lexi.htm#Jack
Selected response from:

Melinda Zimmermann
Germany
Grading comment
Köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5nem pontértHalmoforBT
4jack dugó (audió kábel)
Ferenc Becker
3jack kábel
Melinda Zimmermann


  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jack dugó (audió kábel)


Explanation:
Erre utalnak a nyomok. Lehet, hogy van valami "hivatalosabb" neve is, de én nem tudom, és nem is találtam.


    Reference: http://www.pearl.de/p/PE8468-Klinke-Kabel-3-5-Stecker-Stecke...
    Reference: http://www.d-audio.hu/product_461/product_info.html
Ferenc Becker
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman

52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jack kábel


Explanation:
L. pl. http://www.goodbuy.hu/szorakoztato_elektronika/audio_video_k...

Akusztikai kislexikon és szótár:

"Klinkenstecker - a Jack-rendszerű csatlakozók német elnevezése."
"Jack - amerikai eredetű, koncentrikus elrendezésű hangfrekvenciás csatlakozótípus. Általánosan használt típusainak átmérője 2,5 - 3,5 - 6,3 mm."

l. http://web.axelero.hu/whiteful1545/lexicon/lexi.htm#Jack

Melinda Zimmermann
Germany
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 18
Grading comment
Köszönöm.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
nem pontért


Explanation:
A két előző javaslat összegyúrásából: jack-dugós kábel. A Google keresés ugyan többnyire jackdugós kábelt ír, de sztem a fenti írás a helyes.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 74