KudoZ home » German to Hungarian » Electronics / Elect Eng

Oberstrom

Hungarian translation: felsővezetéki áram


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Oberstrom
Hungarian translation:felsővezetéki áram
Entered by: xxxHungi

07:45 Jun 25, 2004
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: Oberstrom
Villamos mozdonynál
xxxHungi
felsővezeték
Explanation:
-
Selected response from:

ValtBt
Grading comment
Nagyon köszönöm. Egészen pontosan a felsővezetéki áramról van szó.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1felsővezeték
ValtBt
3 -1áram-felharmonikusHalmoforBT


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
felsővezeték


Explanation:
-

ValtBt
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Nagyon köszönöm. Egészen pontosan a felsővezetéki áramról van szó.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Szekany: kicsit formálisabban: Oberleitung
9 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
áram-felharmonikus


Explanation:
Szótárazás eredménye, az internet-keresés nem hozott határozott eredményt.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 74

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andras Szekany: az Oberwelle
4 hrs