KudoZ home » German to Hungarian » Electronics / Elect Eng

CE-geprüft

Hungarian translation: CE jelölés


14:45 Aug 3, 2004
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Rauchmelder
German term or phrase: CE-geprüft
Általában elektromos/elektronikus készülékre vonatkozik.
HalmoforBT
Hungarian translation:CE jelölés
Explanation:
nem tudom biztosan ez a megfelelo-e, de mast nem talaltam

http://www.pmkik.hu/world/pmkikweb.nsf/0/8e6fbaed4394daacc12...

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2004-08-03 15:01:12 GMT)
--------------------------------------------------

talan ez tovabb segit
http://www.fvf.hu/fvf.php3?page=20020506
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1CE tanúsítvány
dr. Varga
3 +1CE jelölés
Elvira Stoianov


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
CE-geprüft
CE jelölés


Explanation:
nem tudom biztosan ez a megfelelo-e, de mast nem talaltam

http://www.pmkik.hu/world/pmkikweb.nsf/0/8e6fbaed4394daacc12...

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2004-08-03 15:01:12 GMT)
--------------------------------------------------

talan ez tovabb segit
http://www.fvf.hu/fvf.php3?page=20020506

Elvira Stoianov
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Nospak
12 mins

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
CE-geprüft
CE tanúsítvány


Explanation:
Ez a minőségtanúsításnak az a foka, amikor a cég maga tanúsítja, hogy a termék az adott készülékre vonatkozó biztonsági szabványoknak megfelel.

dr. Varga
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  zsozs: vagyis: CE tanúsítvánnyal rendelkezõ
1 day6 hrs