KudoZ home » German to Hungarian » Engineering: Industrial

Sternprofilmeißel

Hungarian translation: csillag keresztmetszetű szerszám(betét)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Sternprofilmeißel
Hungarian translation:csillag keresztmetszetű szerszám(betét)
Entered by: Ilona Futó

15:10 Mar 20, 2007
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
German term or phrase: Sternprofilmeißel
......... Sternprofilmeißel schärfen sich automatisch nach
Ilona Futó
Germany
csillag keresztmetszetű szerszám(betét)
Explanation:
amint azt már uljanov elvtárs is megmondta, wackerül mégpedig
:-)

--------------------------------------------------
Note added at 3 days20 hrs (2007-03-24 11:22:20 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

danke, danke, das ging aber schnell - wir sind janz jut, wa?
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
Nagyon köszönöm. Hát akkor wackeráljunk tovább!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4csillag keresztmetszetű szerszám(betét)
Andras Szekany
3csillagprofilú (önélező) véső
Árpád Raczkó


  

Answers


17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
csillagprofilú (önélező) véső


Explanation:
Und auch bei den Zubehör-Eigenentwicklungen steht immer das Kundeninteresse im Vordergrund: Der für Aufbruchhämmer entwickelte Sternprofilmeißel beispielsweise überzeugt durch sein effektives und Kosten sparendes Design: Das besondere Profil sorgt dafür, dass das Gerät nicht verklemmen oder stecken bleiben kann und dabei immer geschärft bleibt!

A különleges, csillagalakú profil arról gondoskodik, hogy a vésdő mindiog élesn legyen, és ne akadjon el.


    Reference: http://www.company.wackergroup.com/de-presseinfo-doc.php?id=...
Árpád Raczkó
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

3 days17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
csillag keresztmetszetű szerszám(betét)


Explanation:
amint azt már uljanov elvtárs is megmondta, wackerül mégpedig
:-)

--------------------------------------------------
Note added at 3 days20 hrs (2007-03-24 11:22:20 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

danke, danke, das ging aber schnell - wir sind janz jut, wa?

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 38
Grading comment
Nagyon köszönöm. Hát akkor wackeráljunk tovább!