KudoZ home » German to Hungarian » Engineering (general)

Unterlenker + Unterlenkerkugel

Hungarian translation: alsó kormányösszekötő rúd + kormányösszekötő gömbcsukló


08:39 Sep 18, 2007
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Unterlenker + Unterlenkerkugel
még mindig a traktoros szólistából
Übersetzungsbüro BUDAPEST-TRANSLATIONS
Austria
Hungarian translation:alsó kormányösszekötő rúd + kormányösszekötő gömbcsukló
Explanation:
www.kff.hu/kozpfelugy/kozutijarmu/jarmfelugyel/nyilvtart/alkatreszminos/importresz.html
3-06-5146, Kormányösszekötő rúd, 2000.02.18, LÁNG Kereskedelmi Kft. 3-06-5147, Kormányösszekötő gömbcsukló, 2000.02.18, LÁNG Kereskedelmi Kft. ...

Selected response from:

HalmoforBT
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4alsó kormányösszekötő rúd + kormányösszekötő gömbcsuklóHalmoforBT
3 +1alsó függesztőkar
Árpád Raczkó


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
alsó függesztőkar


Explanation:
L. a linket.

--------------------------------------------------
Note added at 2 óra (2007-09-18 11:14:36 GMT)
--------------------------------------------------

alsó függesztőkar + az alsó függesztőkar gömbdiója


    Reference: http://www.hanki-ker.hu/kezelesi_utmutatok/vn/forgo_borona_a...
Árpád Raczkó
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Széphegyi
23 hrs
  -> Köszönöm.

1 day7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
alsó kormányösszekötő rúd + kormányösszekötő gömbcsukló


Explanation:
www.kff.hu/kozpfelugy/kozutijarmu/jarmfelugyel/nyilvtart/alkatreszminos/importresz.html
3-06-5146, Kormányösszekötő rúd, 2000.02.18, LÁNG Kereskedelmi Kft. 3-06-5147, Kormányösszekötő gömbcsukló, 2000.02.18, LÁNG Kereskedelmi Kft. ...



HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 37