KudoZ home » German to Hungarian » Engineering (general)

Frontzapfwelle

Hungarian translation: első erőleadó tengely


07:49 Sep 19, 2007
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Frontzapfwelle
ez ia a traktoros szólistából
Übersetzungsbüro BUDAPEST-TRANSLATIONS
Austria
Hungarian translation:első erőleadó tengely
Explanation:
Pronar 320AM

ELSŐ ÉS HÁTSÓ ERŐLEADÓ TENGELY
2 független és 2 kötött sebesség

Független erőleadó tengely
I. sebesség: 540 ford./perc 2857 ford./perc motorfordulatnál
II. sebesség: 1000 ford./perc 2842 ford./perc motorfordulatnál


Hivatkozott forrás: http://www.pegahu.hu/belso.php?inc=termek_list&fo_kategoria=...

Selected response from:

benedek-
Grading comment
Köszönöm mindenkinek. Székány András "mellső"-re való hivatkozásával a "mellső erőleadó tengely" mellet döntöttem
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2első hajtó tengelycsonk
Attila Széphegyi
4első erőleadó tengelybenedek-


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
első hajtó tengelycsonk


Explanation:
Az első hidraulikához kapcsolódóan:
"Összkerék meghajtás, Compressed air brake, Elülső hajtó tengelycsonk ..."
http://www.truckscout24.hu/search/hun/detail.asp?vehicletype...



Attila Széphegyi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 87

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Árpád Raczkó
2 hrs
  -> Köszönöm.

agree  Andras Szekany: "mellső" ezen a helyen. Első, a második előtt van, az első... és *meg*hajtó tengelycsonk
4 hrs
  -> Viszont van első illetve hátsó kerék.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
első erőleadó tengely


Explanation:
Pronar 320AM

ELSŐ ÉS HÁTSÓ ERŐLEADÓ TENGELY
2 független és 2 kötött sebesség

Független erőleadó tengely
I. sebesség: 540 ford./perc 2857 ford./perc motorfordulatnál
II. sebesség: 1000 ford./perc 2842 ford./perc motorfordulatnál


Hivatkozott forrás: http://www.pegahu.hu/belso.php?inc=termek_list&fo_kategoria=...



benedek-
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm mindenkinek. Székány András "mellső"-re való hivatkozásával a "mellső erőleadó tengely" mellet döntöttem