KudoZ home » German to Hungarian » Engineering (general)

gliederleiste

Hungarian translation: tagolt (tagokból összeszerelt) léc


06:15 Aug 13, 2004
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: gliederleiste
sajnos nincs kontextusom, vki megkert, hogy kerdezzek ra - annyi bizonyos, hogy muszaki szoveg.
Jozsef Gal
Hungarian translation:tagolt (tagokból összeszerelt) léc
Explanation:
Lásd: Gliederheizkörper, stb.
Selected response from:

xxxHungi
Grading comment
Köszönöm Czibulyás hozzászólásait is
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tagolt (tagokból összeszerelt) lécxxxHungi
4"Ilyen állat márpedig nincs"T. Czibulyás
4sajnosT. Czibulyás


  

Answers


15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sajnos


Explanation:
ha nincs hozzá valami szöveg, akkor bután fogunk meghalni!!!

T. Czibulyás
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"Ilyen állat márpedig nincs"


Explanation:
Márpedig ha belegondolok, akár lehet is!


--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs 57 mins (2004-08-13 22:12:32 GMT)
--------------------------------------------------

Úgy mint végtagléc. Az álltok két oldalán, ahonnan a végtagok kinőnek. Az emlősöknek ált. 2-2, de pl. a rovaroknak, pókonak, százlábúaknak, stb?

T. Czibulyás
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

7 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tagolt (tagokból összeszerelt) léc


Explanation:
Lásd: Gliederheizkörper, stb.

xxxHungi
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 44
Grading comment
Köszönöm Czibulyás hozzászólásait is