KudoZ home » German to Hungarian » Investment / Securities

Aktienüberhang

Hungarian translation: részvénytúlkínálat


19:40 Feb 13, 2008
German to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Investment / Securities
German term or phrase: Aktienüberhang
Bereits seit Monaten sei in Analystenkreisen spekuliert worden, zu welchem Aktienüberhang die Platzierung eines weiteren KfW-Pakets am Markt führen werde.
László Kovács
Hungary
Hungarian translation:részvénytúlkínálat
Explanation:
Bár csak ezt az egyetlen hivatkozást találtam magyarul.
"A német távközlési társaság részvényeinek további közel 6%-a kerülhet piacra a közeljövőben, (...) A piac negatívan reagált a részvénytúlkínálat veszélyére és az Instinet kereskedési rendszerben a részvény 5%-ot esett."
Selected response from:

mkata
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1részvénytúlkínálat
mkata
1reszveny felesleg/toblet
pantea kati


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
részvénytúlkínálat


Explanation:
Bár csak ezt az egyetlen hivatkozást találtam magyarul.
"A német távközlési társaság részvényeinek további közel 6%-a kerülhet piacra a közeljövőben, (...) A piac negatívan reagált a részvénytúlkínálat veszélyére és az Instinet kereskedési rendszerben a részvény 5%-ot esett."


    Reference: http://www.tozsdeforum.hu/index2.phtml?search=%22deutsche+te...
mkata
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ferenc BALAZS: Ha egy időszakban sokkal több részvény kerül a piacra (pl. egy nagybefektető elad), mint amennyit az rendesen fel tud venni, akkor túlkínálat alakul ki, ami lenyomja az árfolyamot. Ez az Aktienüberhang, részvénytúlkínálat.
1 hr
  -> Köszönöm!

58 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
reszveny felesleg/toblet


Explanation:
Nem vagyok honos a temaban de segitenek. Koszonom a lehetoseget.

pantea kati
Germany
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Judit Darnyik: Részvényfelesleg egy szó, részvénytöbblet két b!!! Bocs, hogy kötözködök, csak nagyon szúrja a szememet.
11 hrs