KudoZ home » German to Hungarian » IT (Information Technology)

Ausführen

Hungarian translation: végrehajt, végrehajtás


08:34 Mar 31, 2008
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / szoftver kézikönyv
German term or phrase: Ausführen
Wählt man in der Spalte „Ausführen“ das „Ja“ aus, so wird bei der Ausführung der Importdefinitionsmappe „Import Batch“ der zugehörige Datenbereich importiert.

Kivitelezés? Bonyolítás? Oszlopfeliratnak vagy Excel parancsnak mi lenne jó?
Judit Sule
Hungarian translation:végrehajt, végrehajtás
Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 12 Min. (2008-03-31 08:47:01 GMT)
--------------------------------------------------

"A Részleges importálás bekapcsolása segít nagyobb adatbázisok esetén, ha netán időhatár miatt megszakad az import, biztonságosan újraindítható a Végrehajt ismételt megnyomásával."
http://seo.forum.hu/archive/index.php?t-393.html
Selected response from:

Ferenc BALAZS
Hungary
Grading comment
Köszönöm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1végrehajtás
Alpár-László Krecht
4végrehajt, végrehajtás
Ferenc BALAZS
4Futtatás
Csaba Burillak


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
végrehajtás


Explanation:
parancs esetében mindenképpen lehet használni.

Alpár-László Krecht
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Köszönöm, egyszerre jött be a Balázséval a válasz, az alapján döntöttem, hogy linket is csatolt hozzá. Mégegyszer köszönöm. Judit


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ferenc Becker
21 mins

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Futtatás


Explanation:
A szövegkörnyezetből az derül ki, hogy ha a "Futtatás" oszlopban az "Igen" lehetőséget választjuk, ki, akkor megtörténik az adatok importálása a megfelelő mappából.

Csaba Burillak
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
Notes to answerer
Asker: Köszönöm.


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
végrehajt, végrehajtás


Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 12 Min. (2008-03-31 08:47:01 GMT)
--------------------------------------------------

"A Részleges importálás bekapcsolása segít nagyobb adatbázisok esetén, ha netán időhatár miatt megszakad az import, biztonságosan újraindítható a Végrehajt ismételt megnyomásával."
http://seo.forum.hu/archive/index.php?t-393.html


Ferenc BALAZS
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Köszönöm