KudoZ home » German to Hungarian » IT (Information Technology)

Systemsteuerung

Hungarian translation: vezérlőpult


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Systemsteuerung
Hungarian translation:vezérlőpult
Entered by: Jozsef Gal

08:40 Jul 1, 2004
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
German term or phrase: Systemsteuerung
In der Systemsteuerung Ihrer MS Windows Version können Sie unter Maus Ihre Maus von Rechts auf Linkshänder umstellen
Jozsef Gal
vezérlőpult
Explanation:
Szó szerint rendszervezérlés jelent, de szoftverek fordításánál mindig alkalmazkodnuk kell a már létező terminológiához. A Window operációs rendszerben a Vezérlőpulton lehet megadni bizonyos, a rendszerre vonatkozó beállításokat.
Selected response from:

dr. Varga
Grading comment
Köszönöm Endrének is a választ, ilyenkor mindig kínos nem-szétosztani a pontokat....
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4vezérlőpult
dr. Varga
4Vezérlôpult
Endre Both


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
vezérlőpult


Explanation:
Szó szerint rendszervezérlés jelent, de szoftverek fordításánál mindig alkalmazkodnuk kell a már létező terminológiához. A Window operációs rendszerben a Vezérlőpulton lehet megadni bizonyos, a rendszerre vonatkozó beállításokat.

dr. Varga
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Köszönöm Endrének is a választ, ilyenkor mindig kínos nem-szétosztani a pontokat....

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxHungi
1 min

agree  xxxPSz
2 mins

agree  ValtBt
2 hrs

agree  Andras Szekany: bár már sok éve kínoz a röhögés ezen a lehetetlen fordításon (control panel =? systemsteuerung) .. nekik se megy ..
1 day22 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Vezérlôpult


Explanation:
Systemsteuerung az angol "control panel" megfeleloje.

Figyelmedbe ajánlom a letöltheto Microsoft-glosszáriumokat:
ftp://ftp.microsoft.com/developr/msdn/newup/glossary/

Itt a magyar Windows-okkal kapcsolatos majdnem minden kérdésre választ találsz (persze De-Hu fordítás esetén "háromszögelni" kell az En-De és En-Hu lista segítségével).


Endre Both
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in HungarianHungarian