KudoZ home » German to Hungarian » Law: Contract(s)

Gegenbestätigung

Hungarian translation: ellenvetés, ellenvélemény, kifogás


10:56 Apr 3, 2008
German to Hungarian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / Általános szerződési feltételek
German term or phrase: Gegenbestätigung
A szövegkörnyezet:

Vorbehaltlich anderweitiger schriftlicher Vereinbarung wird etwaigen ***Gegenbestätigungen*** des Käufers unter Hinweis auf seine Geschäfts- bzw. Einkaufsbedingungen ausdrücklich widersprochen.

Mint jelenthet ebben az esetben a Gegenbestätigung?
Gyula Erdész
Hungary
Hungarian translation:ellenvetés, ellenvélemény, kifogás
Explanation:
Szerintem egyszerűen arról van szó, hogy az eladó általános üzleti feltételei érvényesek, s az eladó elutasítja a vevő minden, saját üzleti feltételeire hivatkozó ellenvetését / ellenvéleményét / kifogását.
Selected response from:

mkata
Grading comment
Én is erre gondoltam, csak megerősítést szerettem volna kapni. Köszönöm szépen!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ellenpróbák, ellennyugtaGabriel Barabás
4ellenvetés, ellenvélemény, kifogás
mkata


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ellenpróbák, ellennyugta


Explanation:
Attól függ mit nyújt be a kedves vevő, lényeg, hogy nem köti az eladót, csak előzetes írásos megegyezés alapján (hivatkozván az általános üzleti feltételekre).

--------------------------------------------------
Note added at 42 Min. (2008-04-03 11:39:02 GMT)
--------------------------------------------------

Pl. vásárol egy hűtőt, 3 év múlva tönkremegy, és megpróbálja bizonyítani, h 2 évig becsomagolva állt. (bocsi, jobb példa nem jutott hirtelen eszembe).

Gabriel Barabás
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ellenvetés, ellenvélemény, kifogás


Explanation:
Szerintem egyszerűen arról van szó, hogy az eladó általános üzleti feltételei érvényesek, s az eladó elutasítja a vevő minden, saját üzleti feltételeire hivatkozó ellenvetését / ellenvéleményét / kifogását.

mkata
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 6
Grading comment
Én is erre gondoltam, csak megerősítést szerettem volna kapni. Köszönöm szépen!