KudoZ home » German to Hungarian » Law (general)

Kapitalverkehrsteuer

Hungarian translation: tőkebefektetési adó


20:54 Jun 19, 2005
German to Hungarian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
German term or phrase: Kapitalverkehrsteuer
Itt sincs szövegkörnyezet, adófajták felsorolása.
dicsi69
Hungarian translation:tőkebefektetési adó
Explanation:
Tudtommal Németországban van egy ilyen forrásadó, cégalapításnál: nem tudom, minek lehet nevezni jól magyarul
Selected response from:

Eva Blanar
Hungary
Grading comment
Köszi.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Tőkeforgalmi adó
Bertold Kiss
3tőkebefektetési adó
Eva Blanar


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tőkebefektetési adó


Explanation:
Tudtommal Németországban van egy ilyen forrásadó, cégalapításnál: nem tudom, minek lehet nevezni jól magyarul

Eva Blanar
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 35
Grading comment
Köszi.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Tőkeforgalmi adó


Explanation:
Talán annyival jobb a "tőkeforgalmi adó", hogy a tőkeforgalmi illeték kifejezés már honosított a lenti linkben, idézek:

"(...)AZ EU-tagországok közteherviselési gyakorlatában külön figyelmet érdemel a tőkeforgalmi illeték, amelynek mértéke viszonylag nem túlzottan magas (...)"


    Reference: http://www.gkm.gov.hu/balmenu/kiseskozepvallalkozasok/_euint...
Bertold Kiss
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Judit Babcsányi
14 hrs