KudoZ home » German to Hungarian » Law/Patents

Zwölftafelgesetz

Hungarian translation: tizenkéttáblás törvény


14:41 Aug 20, 2002
German to Hungarian translations [PRO]
Law/Patents
German term or phrase: Zwölftafelgesetz
Lehet tizenkéttáblás törvénynek fordítani, vagy van valami speciális neve a jogi terminológiában?
gabw
Hungarian translation:tizenkéttáblás törvény
Explanation:
Más neve tudtommal nincs, de láttam Tizenkéttáblás Törvénykönyvként is.
Selected response from:

Eva Blanar
Hungary
Grading comment
Köszönöm. Megnyugtattál. Egyébként a német szövegben is háromféleképpen írják.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1tizenkéttáblás törvény
Eva Blanar
5helyesmzoli


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
tizenkéttáblás törvény


Explanation:
Más neve tudtommal nincs, de láttam Tizenkéttáblás Törvénykönyvként is.

Eva Blanar
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 326
Grading comment
Köszönöm. Megnyugtattál. Egyébként a német szövegben is háromféleképpen írják.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mzoli: A római jogi tankönyvekben így szerepel, és a fordító Dr. Zlinszky János professzor is így használja.
1 day17 hrs
  -> Köszönöm a megerõsitést!

1 day18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
helyes


Explanation:
A római jogi tankönyvekben is így szerepel ,és a gyűjtemény fordítója, Dr. Zlinszky János professzor is így használja.

mzoli
Hungary