KudoZ home » German to Hungarian » Management

Sachprämien (z.B. Reisen, Events)

Hungarian translation: dologi juttatás


14:33 Mar 23, 2007
German to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Management / Biztosítók
German term or phrase: Sachprämien (z.B. Reisen, Events)
Biztosításban értékesítést ösztönző elem
Judit Sule
Hungarian translation:dologi juttatás
Explanation:
vagy tárgyi juttatás is lehet. Szerintem ez iparágtól független, mindenhol lehet ilyen ösztönzőt alkalmazni.
Selected response from:

Andrea Szabados
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tárgyjutalmak
Eva Blanar
4dologi juttatás
Andrea Szabados
4jutalmak
Csaba Burillak


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jutalmak


Explanation:
Nem készpénzben történő díjazás.

Csaba Burillak
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Köszönöm, nem tudom, hogy hogyan kell (vagy lehet-e)mindekinek pontot adni.


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dologi juttatás


Explanation:
vagy tárgyi juttatás is lehet. Szerintem ez iparágtól független, mindenhol lehet ilyen ösztönzőt alkalmazni.

Andrea Szabados
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 8

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tárgyjutalmak


Explanation:
(pl. utazás, rendezvények)

Eva Blanar
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 6
Notes to answerer
Asker: Köszönöm.