KudoZ home » German to Hungarian » Marketing / Market Research

RDT

Hungarian translation: Technikai szabályzat


13:43 Mar 11, 2008
German to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Marketing / Market Research
German term or phrase: RDT
nem tudom feloldani ezt a rövidítést:

Der Manager ist verantwortlich für Umsetzungen und Einhaltungen der RDT der definierten Lieferanten und Produkte

elöre is köszönöm a segítséget.
Peter Munkacsi
Hungary
Hungarian translation:Technikai szabályzat
Explanation:
"Regeln der Technik"

Van rá sok találat a neten.

Viszont a pontos fordításhoz ismerni kell a bpvebb szövegkörnyezetet. Azt Te tudod eldönteni, hogy a "technikai szabályzat" megfelelő-e, esetleg más, magyarul gyakrabban használt szabályzatként fordítod.

--------------------------------------------------
Note added at 13 perc (2008-03-11 13:57:19 GMT)
--------------------------------------------------

"bővebb" lett volna, de maradjunk a tágabb szövegkörnyezetnél
Selected response from:

Andrea Szabados
Grading comment
Danke!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3adatkezelési szabályzat
Melinda Jarai-Molnar
3Technikai szabályzat
Andrea Szabados


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Technikai szabályzat


Explanation:
"Regeln der Technik"

Van rá sok találat a neten.

Viszont a pontos fordításhoz ismerni kell a bpvebb szövegkörnyezetet. Azt Te tudod eldönteni, hogy a "technikai szabályzat" megfelelő-e, esetleg más, magyarul gyakrabban használt szabályzatként fordítod.

--------------------------------------------------
Note added at 13 perc (2008-03-11 13:57:19 GMT)
--------------------------------------------------

"bővebb" lett volna, de maradjunk a tágabb szövegkörnyezetnél

Andrea Szabados
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Danke!
Notes to answerer
Asker: sajnos nekem sincs több szövegkörnyezet. egy felsorolásszerű munkaköri leírásban egyik pontja az idézett mondat. Szerintem ez lesz az, amit írtál: Regeln der Technik...


41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
adatkezelési szabályzat


Explanation:
remote data transmission (Datenfernübertragung)
vagy reliable data transfer
az angol rövídítések között ezeket találtam a leginkább idevágónak, de igazából kevés a szövegkörnyezet nekem is.


    Reference: http://www.dict.cc/englisch-deutsch/remote+data+transmission...
    Reference: http://www.abbreviations.com/RDT
Melinda Jarai-Molnar
Sweden
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4