KudoZ home » German to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

Stellantrieb

Hungarian translation: állítómű


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Stellantrieb
Hungarian translation:állítómű
Entered by: Jozsef Gal

06:44 Jun 30, 2004
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Stellantrieb
Sajnos egy alkatrészlistán szerepel, nincs kontext...
Jozsef Gal
állítómű
Explanation:
A legtöbb szakterületen így hívják. Tkp. egy bizonyos beállítást végrehajtó hajtómű/hajtószerkezet.
Selected response from:

xxxHungi
Grading comment
Köszönet mindenkinek
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2állítóműxxxHungi
3beállításvezérlő
Laszlo David


  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
beállításvezérlő


Explanation:
a beállítást végző mechanizmus

Laszlo David
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
állítómű


Explanation:
A legtöbb szakterületen így hívják. Tkp. egy bizonyos beállítást végrehajtó hajtómű/hajtószerkezet.

xxxHungi
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 195
Grading comment
Köszönet mindenkinek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  HalmoforBT: Ilyen pl. a szervomotoros, léptetõ motoros, stb. állítószerkezet, pl. zsaluállító, csappantyú-mozgató szerkezet, és sok más.
11 mins

agree  Andras Szekany: ennyi :-)
21 hrs