KudoZ home » German to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

Portalgreifer

Hungarian translation: portálfoggantyú


18:32 Jul 1, 2004
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Portalgreifer
... sorgen bei gleichzeitig geöffneter Dachladetür und Hubtür dafür, daß die Energiezufuhr am Portal und Portalgreifer unterbrochen wird.
Csaba Burillak
Hungarian translation:portálfoggantyú
Explanation:
Ennél jobbat pillanatnyilag nem tudok!

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 11 mins (2004-07-01 20:44:15 GMT)
--------------------------------------------------

Most így második olvasásra a szövegkörnyezetet figyelembe véve a bemeneti kapcsoló árammegszakításáról lehet szó.
Selected response from:

T. Czibulyás
Grading comment
portálfogó lett a végén
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1portál markoló
Andras Szekany
4portálfoggantyúT. Czibulyás
3portálrobot megfogószerkezete (vagy csak egyszerűen megfogója)
Gyula Erdész


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
portálfoggantyú


Explanation:
Ennél jobbat pillanatnyilag nem tudok!

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 11 mins (2004-07-01 20:44:15 GMT)
--------------------------------------------------

Most így második olvasásra a szövegkörnyezetet figyelembe véve a bemeneti kapcsoló árammegszakításáról lehet szó.

T. Czibulyás
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 18
Grading comment
portálfogó lett a végén

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Csaba Ban: fogantyú 1 db g!!!!!
9 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
portál markoló


Explanation:
leginkább daruról van szó - portáldaruról aminek markoló szerkezete ven (sokminden más mellett, persze)

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 244

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Laszlo David
4 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
portálrobot megfogószerkezete (vagy csak egyszerűen megfogója)


Explanation:
Nem vagyok teljesen biztos benne, jó lett volna, ha a kérdező legalább a szakterületet megjelöli. Ha a szövegben robotikáról, automatizált munkadarab-cseréről van szó, akkor ez tűnik a legközelebbi megoldásnak.


    Reference: http://www.supfina.com/de/htm/produkte/superfinish/getriebe....
    Reference: http://www.a-plus-cs.mtesz.hu/tjegyzek/2001.6.htm
Gyula Erdész
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8