KudoZ home » German to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

Regalmagazin

Hungarian translation: szerszámtároló


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Regalmagazin
Hungarian translation:szerszámtároló
Entered by: Andras Szekany

18:33 Jul 1, 2004
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Regalmagazin
Der Endschalter K2 - SY77 sorgt dafür, daß nach dem Öffnen der Werkzeugladetür die Energieversorgung im Regalmagazin unterbrochen wird.
Csaba Burillak
szerszámtároló
Explanation:
a helyzet az, hogy ha itt végálláskapcsoló operál, akkor ez az izé egy szerszámgép szerves része, amely - nyilván - nyitott ajtóval nem mehet; egy ilyen izé pedig nem lehet polc (még ha hasonlít is rá) persze, valszeg ez egy szállítóláncos, vagy körforgós eszköz, amely automatikusan váltja be a megmunkálási lépéshez szükséges szerszámot
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
Ez tökéletes.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Magazin
Ferenc Becker
4 +1polctárT. Czibulyás
4szerszámtároló
Andras Szekany
3szerszámtartó polc
Laszlo David


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
polctár


Explanation:
Biztos, hogy nem "Regel",vagy "Regler" mert akkor más a leányzó fekvése!

T. Czibulyás
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 18

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Laszlo David
11 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
szerszámtartó polc


Explanation:
polcos rakrározó hely

Laszlo David
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

1 day12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
szerszámtároló


Explanation:
a helyzet az, hogy ha itt végálláskapcsoló operál, akkor ez az izé egy szerszámgép szerves része, amely - nyilván - nyitott ajtóval nem mehet; egy ilyen izé pedig nem lehet polc (még ha hasonlít is rá) persze, valszeg ez egy szállítóláncos, vagy körforgós eszköz, amely automatikusan váltja be a megmunkálási lépéshez szükséges szerszámot

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 244
Grading comment
Ez tökéletes.

1 day13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Magazin


Explanation:
A Magazin-hoz mondanám, hogy ez könyvtárak raktárát (is) jelenti, ahol csak a könyvtárosok férhetnek hozzá a könyvhöz. Innen külön kérvényezni kell azokat.
Érdekes ellentéte a Freihandmagazin (Badische LandesBibliothek - KA): ami a szabadpolcos állományt jelöli Karlsruheban.
Tehát a Magazin egy polcos raktár ebben az esetben.

Ferenc Becker
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16