KudoZ home » German to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

Störkreis

Hungarian translation: zavarási kör


21:56 Jul 1, 2004
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Störkreis
Werkstück- und Vorrichtungsstörkreis max. mm 780

Hatósugár?
Csaba Burillak
Hungarian translation:zavarási kör
Explanation:
Így nem találtam sehol, de a "Störbereich" már adott angol megoldást: disturbance range, amely viszont már benne van az angol-magyar szótárban: zavarási tartomány.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs 20 mins (2004-07-02 06:16:43 GMT)
--------------------------------------------------

Én úgy értelmezem a linkek szövegeit, hogy a gép működése (pl. egy forgó kar, vagy alkatrésztálca, stb.) zavarja, sőt veszélyezteti a környezet egyéb tevékenységét ezen a körön belül. De lehet, hogy nagyon mellé lövök.
Selected response from:

HalmoforBT
Grading comment
Ez a tökéletes megoldás. Köszi!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1a zavar hatósugara
Andras Szekany
3Interference zone - in English
Gyula Erdész
3zavarási körHalmoforBT
3a zavar hatásterülete
Laszlo David


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Störkreis
a zavar hatósugara


Explanation:
mivelhogy werkstück meg vorrichtung - ami ugye lakatosipar (gépészet) ahol nehéz áramkört bocs, zavarkört találni
persze, ebben az összefüggésben az eredeti szöveg is nehéz (talán spanyolok írtak németül?) vagy magyarok????

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 244

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Laszlo David: hatásterülete
4 hrs

48 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Störkreis
zavarási kör


Explanation:
Így nem találtam sehol, de a "Störbereich" már adott angol megoldást: disturbance range, amely viszont már benne van az angol-magyar szótárban: zavarási tartomány.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs 20 mins (2004-07-02 06:16:43 GMT)
--------------------------------------------------

Én úgy értelmezem a linkek szövegeit, hogy a gép működése (pl. egy forgó kar, vagy alkatrésztálca, stb.) zavarja, sőt veszélyezteti a környezet egyéb tevékenységét ezen a körön belül. De lehet, hogy nagyon mellé lövök.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 198
Grading comment
Ez a tökéletes megoldás. Köszi!

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Störkreis
a zavar hatásterülete


Explanation:
ameddig kiterjed a zavaró körülmény

Laszlo David
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Störkreis
Interference zone - in English


Explanation:
A magyar megfelelőjét sajnos nem tudom, de a Störkreis szó angolban interference zone, és azt hiszem a robotok által fizikailag elfoglalt területet jellemzik vele. Semmiképpen sem hatósugár, mert az Reichweite (vagy max. reach angolul).




    Reference: http://www.fanucrobotics.com/datasheets/robots/m-710ib.pdf
    Reference: http://www.fanucrobotics.de/products/robots/detail.asp?id=80
Gyula Erdész
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8