KudoZ home » German to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

Dauerkraft

Hungarian translation: tartós teljesítmény


08:48 Jul 2, 2004
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Dauerkraft
szinkronmotor adata
Csaba Burillak
Hungarian translation:tartós teljesítmény
Explanation:
Feltehetőleg szakszerűtlen szóhasználat, helyesen Dauerleistung lehetne.
Selected response from:

xxxHungi
Grading comment
Köszi!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1tartós teljesítményxxxHungi
4folyamatos erőkifejtés/teljesítményT. Czibulyás
3tartós/állandó erőHalmoforBT


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
tartós teljesítmény


Explanation:
Feltehetőleg szakszerűtlen szóhasználat, helyesen Dauerleistung lehetne.

xxxHungi
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 195
Grading comment
Köszi!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Szekany: sajna, kontext kéne, anélkül csak valszeg ("Kraft" lehet nyomaték is)
20 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tartós/állandó erő


Explanation:
127 Google-találat, köztük:
www.maccon.de/FTPROOT/flyer_ddx_d.pdf
www.a-drive.de/download/all/adrive_linearmotoren_ux.pdf


HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 198

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
folyamatos erőkifejtés/teljesítmény


Explanation:
Én így érzem, persze a környezet..

T. Czibulyás
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 18