KudoZ home » German to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

Spitzenkraft

Hungarian translation: csúcsterhelés


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Spitzenkraft
Hungarian translation:csúcsterhelés
Entered by: Andras Szekany

08:50 Jul 2, 2004
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Spitzenkraft
szerszámgép adatai között
Csaba Burillak
csúcsterhelés
Explanation:
elég ritka szóhasználat (nem osztrákok vagy helvétek írták véletlen az anyagot? vagy magyarok?)
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
Köszi!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4csúcsterhelés
Andras Szekany
3erő csúcsértékeHalmoforBT
3maximális erőhatás/erőkifejtésxxxHungi


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
maximális erőhatás/erőkifejtés


Explanation:
Szövegösszefüggés nélkül nehéz biztosat mondani.

xxxHungi
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 195

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
erő csúcsértéke


Explanation:
Így gondolom.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 198

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
csúcsterhelés


Explanation:
elég ritka szóhasználat (nem osztrákok vagy helvétek írták véletlen az anyagot? vagy magyarok?)

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 244
Grading comment
Köszi!